Nowe lusterko Beauty Mirror pozwoli klientom niemieckiej sieci wirtualnie „przymierzyć” różne produkty do makijażu, produkty i odcienie, aby kupić je w sklepie.
W fazie wstępnej klienci będą mogli uzyskać dostęp do produktów ponad 1000 marek, w tym Lancôme, IT Cosmetics, Urban Decay, YSL Beauté i Armani Beauty. Niemiecki detalista zapowiada, że planuje rozszerzyć działanie urządzenia na więcej marek. Dzięki aplikacji Douglas klienci Beauty Mirror będą mogli zapisywać i udostępniać swój wirtualny wygląd.
Faza pilotażowa Douglas Beauty Mirror została po raz pierwszy wprowadzona w sklepie sieci w Dusseldorfie na początku maja 2019. Teraz klienci będą mogli uzyskać dostęp do tej technologii AI w sklepach w Niemczech, Austrii, Włoszech, Holandii i Polsce oraz za pośrednictwem aplikacji Douglas.
- Dzięki nowemu Douglas Beauty Mirror digitalizujemy wrażenia związane z pięknem dla naszych klientów i sprawiamy, że będą one dostępne wszędzie. Podkreśla ono naszą ekspercką wiedzę w branży kosmetycznej w Europie i oferuje naszym klientom jeszcze więcej indywidualnych i wyjątkowych usług online i offline - powiedziała Vanessa Stützle, wiceprezes ds. e-commerce i CRM sieci Douglas.
Na początku tego roku również francuska sieć Sephora wprowadziła lustro cyfrowe wykorzystujące sztuczną inteligencję.