StoryEditor

Colgate wykorzystuje nowe technologie, żeby pokazać efekty wybielania zębów

Colgate-Palmolive Company i firma technologiczna 3Shape wprowadziły narzędzie, które pokazuje pacjentom w gabinetach stomatologicznych, jakie będą efekty wybielania zębów. Colgate Illuminator na razie będzie dostępny tylko w Stanach Zjednoczonych.

Firmy Colgate-Palmolive, właściciel marki Colgate oraz 3Shape – dostawca oprogramowania i usług dla cyfrowych skanerów 3D dla stomatologii, wprowadziły na rynek Colgate Illuminator – narzędzie, które pokazuje jaki będzie efekt wybielania zębów przy użyciu profesjonalnych produktów wybielających Colgate Optic White Professional. Firmy nazywają narzędzie innowacyjnym, ekskluzywnym i spersonalizowanym.

Colgate Illuminator będzie dostępny w klinikach dentystycznych w całych Stanach Zjednoczonych. Nowe narzędzie umożliwi dokładniejsze konsultacje i wpłynie na wyobrażenia pacjentów o wynikach leczenia i wybielania zębów. Ma także rozwiać ich obawy i domysły.

Oprogramowanie 3Shape, dostępne dla dentystów jako aplikacja w przychodni, wykorzystuje oparty na dowodach algorytm do wyświetlania interaktywnego zdjęcia pacjenta „przed i po”. Proces trwa zaledwie kilka sekund, a w oparciu o wiek pacjenta i kolor zębów, oprogramowanie 3Shape pokazuje wygląd zębów po procesie leczenia.

Dentyści uzyskują dostęp do oprogramowania Colgate Illuminator za pośrednictwem platformy cyfrowej 3Shape Unite. Stamtąd mogą wysłać każdemu pacjentowi skan, który przedstawia symulację przewidywanego wyniku zabiegu wybielania.

Colgate Optic White Professional to – jak twierdzi producent –  najnowocześniejszy zabieg wybielający, który nie powoduje nadwrażliwości zębów, ani podrażnień dziąseł i daje efekty w ciągu pięciu dni, jeśli jest stosowany zgodnie z zaleceniami.

Colgate-Palmolive Company to globalny koncern, który koncentruje się na kategoriach produktów higieny jamy ustnej, higieny osobistej, pielęgnacji domowej i żywieniu zwierząt, firma sprzedaje swoje produkty w ponad 200 krajach pod takimi markami jak Colgate, Palmolive, elmex, hello, meridol, Sorriso, Tom's of Maine, EltaMD, Filorga, Irish Spring, PCA Skin, Protex, Sanex, Softsoap, Speed ​​Stick, Ajax, Axion, Fabuloso, Soupline i Suavitel, a także Hill's Science Diet i Hill's Prescription Diet.   

Firma 3Shape to firma technologiczna, która opracowuje rozwiązania dla stomatologii „rzucając wyzwania tradycyjnym metodom”.  Jej portfolio obejmuje m.in. skanery wewnątrzustne i laboratoryjne. Firma zatrudnia 1900 osób w 100 krajach i współpracuje oraz szkoli stomatologów na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:42