Gigant FMCG ma nadzieję wyróżnić się na tle konkurencji dzięki projektowi Hum oraz konkurencyjnej cenie i funkcjom personalizacji. Hum kosztuje 69,99 dol. za opcję wielokrotnego ładowania i 49,99 dol. za opcję zasilaną baterią.
Podobnie jak inne inteligentne szczoteczki do zębów, Hum ma cyfrową aplikację, za pomocą której konsumenci mogą śledzić i uzyskiwać wskazówki dotyczące poprawy swoich nawyków szczotkowania, jednocześnie zbierając punkty, które można wymienić na produkty Colgate, takie jak główki szczoteczki.
Ale podczas gdy inne marki mają podobne funkcje, Colgate poinformował, że gdy ludzie nie mają swoich telefonów w pobliżu to mogą przechowywać informacje w aplikacji Apple Health. Firma powiedziała również, że pracuje nad integracją swoich nagród z innymi firmami z branży wellness, aby użytkownicy mogli wymieniać swoje punkty w innym miejscu.
Colgate będzie kierować reklamy szczoteczki do millenialsów w mediach społecznościowych, wyszukiwarkach i wśród influencerów. Hum jest pierwszą marką, która wyszła z grupy Colgate zajmującej się akceleratorami, programu skupiającego małe multidyscyplinarne zespoły w celu szybkiego wdrażania nowych produktów. Firma wprowadziła już na rynek produkty DTC, w tym urządzenie do wybielania zębów LED i inteligentną szczoteczkę dla dzieci.
Innowacje skierowane bezpośrednio do konsumentów i w handlu elektronicznym stają się w ostatnich latach coraz większym priorytetem dla starszych firm i gigantów FMCG, w tym P&G, Coca-Cola, Kellogg's i Frito-Lay, które próbują dostosować się, aby odwrócić swój słaby wzrost i dostosować się do gustu zmieniającego się konsumenta.
- Pandemia przyspieszyła przejście na zakupy online i sprawiła, że sprzedaż bezpośrednia i e-commerce stały się jeszcze ważniejsze dla Colgate - powiedziała Rekha Rao, wiceprezes i dyrektor generalny ds. handlu cyfrowego w Ameryce Północnej w Colgate-Palmolive.