Interaktywna platforma łączy sztuczną inteligencję z doświadczeniem Charlotte Tilbury w celu edukowania, nagradzania i inspirowania użytkowników oraz oferuje bibliotekę filmów kosmetycznych z szybkimi sztuczkami aplikacji, ekskluzywnymi aplikacjami, treściami z czerwonego dywanu i afirmacjami budującymi pewność siebie, a także możliwością robienia zakupów w biegu.
Założycielka, prezeska i dyrektor kreatywna marki, Charlotte Tilbury, powiedziała: Moją misją zawsze była demokratyzacja i dekodowanie piękna i pielęgnacji skóry, a ta niesamowita aplikacja to osiąga – jest artyzmem eksperta na wyciągnięcie ręki. Prace nad tym trwały lata – technologia w końcu dogoniła moją wizję stworzenia łatwego piękna dla Ciebie. Opiera się na moim wieloletnim doświadczeniu i moim unikalnym algorytmie artystycznym, wspieranym przez analizę danych i wiedzę o klientach. Wykorzystuje całą moją wiedzę, sekrety, wskazówki i sztuczki z mojej 30-letniej kariery, dzięki samouczkom, które zapewniają łatwe piękno dla każdego — odblokowują wszystkie moje sekrety za kulisami, ekskluzywne treści zakulisowe i produkty dostępne tylko w aplikacjach.
Aplikacja ma aktualnie 10 tys. pobrań w serwisie Google Play i jest na miejscu 122. w rankingu najczęściej pobieranych w AppStore, z oceną 4.8 na 5 gwiazdek. Aplikacja jest dostępna w 34 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie i całej Europie, w pięciu językach: angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim i hiszpańskim, a także w pięciu walutach.
Czytaj także: Charlotte Tilbury wchodzi z dystrybucją do stacjonarnych sklepów Sephora w Polsce