Jak informuje fakt24.pl najpopularniejsze sieci handlowe mają wśród swoich klientów więcej lojalnych zwolenników niż czołowe partie polityczne. Podczas gdy w ostatnich wyborach na PiS oddano 6,2 mln głosów, a na Koalicję Europejską 5,2 mln głosów, to największe programy lojalnościowe sieci handlowe liczą ponad 7 mln członków. Oznacza to, że z każdego z nich korzysta co czwarty dorosły Polak.
Fakt24.pl przygotował zestawienie, z którego wynika Jeśli chodzi o najpopularniejsze programy lojalnościowe w polskim handlu to mamy dwóch zdecydowanych liderów, którzy idą ze sobą łeb w łeb. Pierwszym z nich jest sieć Biedronka. Karta lojalnościowa Moja Biedronka, wprowadzona została do sieci sklepów we wrześniu 2016 r., i ma już ponad 7 milionów użytkowników. W pierwszej połowie roku 2019 dla posiadaczy karty sieć przygotowała 542 różne promocje, które objęły ponad 220 produktów.
Drugim z najpopularniejszych programów lojalnościowych w polskich sieciach handlowych jest Klub Rossmann, do którego również należy ponad 7 mln osób. Kolejnym popularnym programem lojalnościowym w sieci drogerii jest Rossnę, z którego korzysta 1,5 mln klientów.
Lidl wprowadził swój program lojalnościowy zaledwie kilka miesięcy temu, a już zebrał ponad 2,5 mln uczestników. Oprócz rabatów oferuje klientom wiele informacji i funkcjonalności ułatwiających zakupy.
Opublikowana grafika pochodzi z serwisu fakt24.pl