– Rossmann ma jedną z najbardziej cenionych aplikacji, z której korzysta 7 mln aktywnych klientów, od 1 czerwca także ta aplikacja zmieni się w coś co nazwę „nowoczesnym asystentem zakupowym” – zapowiedział Marek Maruszak, prezes Rossmann Polska w rozmowie z Business Insiderem.
Podał też więcej szczegółów na temat nowych funkcji aplikacji. – Od czerwca klienci będą mogli budować w niej swoją Listę +, pomocną w planowaniu zakupów. Każdy klient otrzyma spersonalizowana wersję aplikacji, w tym indywidualny rabat na swoją Listę+. Podpowiemy mu, na podstawie historii jego zakupów czy nie kończy mu się jakiś produkt, a w samej drogerii aplikacja poprowadzi klienta do regałów z produktami z jego Listy+ – wyjaśnił Marek Maruszak.
Mobilna aplikacja zakupowa Rossmann.PL od początku jej uruchomienia w 2017 r. bije rekordy popularności wśród użytkowników. Korzysta z niej już 7 mln internautów. Wg rankingu Gemiusa z lutego 2020 r. znajduje się na 13 miejscu wśród najczęściej używanych. Warto zaznaczyć, że wyprzedzają ją takie potęgi jak Google, Youtube czy Facebook. Jest pierwszą na liście aplikacją wywodzącą się z podmiotu działającego nie w wirtualnej a w rzeczywistej przestrzeni i stworzoną przez sieć handlową. Dwa miejsca dalej, na 15. pozycji znajduje się aplikacja Lidl Plus.
Rossmann jest największą siecią drogeryjną działającą na polskim rynku. Prowadzi blisko 1400 sklepów. Mimo pandemii firma nie rezygnuje ze swoich planów inwestycyjnych. Jak zapowiedział prezes Maruszak, w tym roku Rossmann uruchomi ok. 100 nowych drogerii w Polsce.