
Szwedzcy i duńscy klienci mogą już robić zakupy produktów kosmetycznych na stronie internetowej Zalando, Francja i Belgia będą mieć taką możliwość pod koniec marca, a klienci we Włoszech w połowie kwietnia.
Równolegle Zalando rozszerza współpracę z Grupą Estée Lauder, dodając osiem prestiżowych marek z ich portfolio do niemieckiego asortymentu kosmetyków. Wprowadzi też na rynek nowe marki, w tym Aramis, Bumble and bumble, Darphin, Glamglow, Smashbox i Bobbi Brown w Niemczech.
Nowe rynki będą miały wyjątkowe i dopasowane do ich specyfiki oferty. - Nasz bogaty asortyment kosmetyków z ponad 10 000 produktów z ponad 250 marek dobrze współgra z klientami w Niemczech, Austrii i Polsce. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć ofertę kosmetyków w Zalando na większą liczbę europejskich klientów - mówi Pamela Wade-Lehman, szef działu Beauty w Zalando SE.
Zalando wprowadziło na rynek kategorię urody dla kobiet w Niemczech w marcu 2018 roku, poszerzając ją o kosmetyki dla mężczyzn w październiku 2018 roku. Pod koniec ubiegłego roku kategorie te trafiły też na rynek polski i austriacki.