StoryEditor
Producenci
21.07.2021 00:00

Turniej golfa z drogeriami Jasmin tym razem w stylu Rock&Roll

Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin to kobiecy turniej golfowy, którego kolejna edycja odbędzie się w tym roku w dniach 13-15 sierpnia na polu golfowym Gradi Golf Club w Brzeźnie, niedaleko Wrocławia. Swoje uczestnictwo w wydarzeniu zgłosiło ponad 120 golfistek. Motywem przewodnim towarzyszącej turniejowi imprezy tematycznej będą szalone lata ’50 i ’60, a partnerem strategicznym będzie sieć Drogerii Jasmin. Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad wydarzeniem.

Turniej Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin organizowany jest przez Pałac Brzeźno Spa & Golf oraz Pole Golfowe Gradi Golf Club. W tym roku odbędzie się po raz ósmy. W ciągu poprzednich edycji wydarzenie zyskało sobie grono wiernych uczestniczek i wysoką ocenę w środowisku golfowym w Polsce.

Z prawej: Marzena Gradecka, prezes sieci Drogerie Jasmin, pomysłodawczyni turnieju Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Drogerie Jasmin, pasjonatka golfa, współwłaścicielka firmy PGD Polska oraz Pałacu Brzeźno Spa & Golf i Pola Golfowego Gradi Golf Club

Ostatnie dwie edycje turnieju otrzymały Grand Prix – prestiżową nagrodę w plebiscycie PGA – Polish Golf Awards, jako najlepsza impreza golfowa roku.

Zainteresowanie sierpniowymi zawodami już przekroczyło oczekiwania organizatorów. W tym roku turniej pobije poprzedni sukces, gdyż w wydarzeniu weźmie udział ponad 120 golfistek.

„Brunetki Blondynki” to jednak nie tylko okazja do sportowych zmagań doświadczonych zawodniczek, ale również do popularyzacji gry w golfa w kobiecym gronie. Po raz kolejny w ramach wydarzenia odbędzie się Akademia Golfa połączona z „Konkursem pierwszego kroku”.

Tradycją turnieju jest też impreza tematyczna: kolorowe stroje na polu, metamorfozy i makijaż z wizażystami gwiazd czy galowy dołek rozgrywany w szpilkach. W tym roku motywem przewodnim imprezy jest Rock&Roll – nie zabraknie zatem muzyki, rockowych kreacji i makijaży. Obowiązują stroje pin-up, krążowniki szos, fryzury na brylantynę, nawiązania do szalonych lata ’50 i ’60.

Tematem ubiegłorocznej imprezy były słowiańskie klimaty. Uczestniczki turnieju starały się dopasować do tego hasła swoje stroje i makijaże. Nawiązywały do niego również przygotowane atrakcje i konkursy.

Partnerstwo strategiczne nad tegorocznym wydarzeniem, wzorem lat ubiegłych, objęła sieć Drogerie Jasmin. Patronat medialny nad turniejem golfowym objęły Wiadomości Kosmetyczne.

Hotel Pałac Brzeźno SPA & Golf znajduje się zaledwie niespełna pól godziny od centrum Wrocławia, drogą S5. Dzisiejszy hotel mieści się w pałacu, którego najnowsza historia sięga początku XIX wieku. Pałac Brzeźno, położony jest na terenach starych, przedwojennych uzdrowisk. Elegancki, utrzymany w klimacie epoki hotel, z ciekawą strefą wellness otoczony jest zabytkowym parkiem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.04.2025 21:58
Potwierdziły się wcześniejsze pogłoski: Unilever przejmuje markę Wild
Dołączenie do Unilever oznacza ekscytujący nowy rozdział dla Wild – mówią założyciele markiwearewild.com

Pogłoski o możliwości takiej transakcji pojawiły się już na początku tego roku. 1 kwietnia Unilever potwierdził przejęcie Wild – marki kosmetyków pielęgnacyjnych, nie zawierających plastiku.

Ten strategiczny krok stanowi dla Unilever poszerzenie portfolio marek pielęgnacyjnych w kierunku premium, a tym samym wzrost zgodny z planami firmy.

Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Wild w rodzinie Unilever. Innowacyjne podejście tej marki do formuł i opakowań oraz marketing w mediach społecznościowy sprawiły, że Wild jest doskonałym uzupełnieniem naszego portfolio produktów do pielęgnacji osobistej – skomentował Fabian Garcia, prezes Unilever Personal Care.

Wild to firma założona przez dwójkę przyjaciół od czasów dzieciństwa, Freddy‘ego Warda i Charliego Bowes-Lyona, w 2020 roku. Celem Wild jest rezygnacja z jednorazowych produktów łazienkowych na rzecz tworzenia kosmetyków wydajnych, wykonanych z naturalnych składników, o wysokiej skuteczności. W ofercie Wild znajduje się m.in. dezodorant, umożliwiający ponowne napełnianie, żel pod prysznic w butelce w 100 proc. wolnej od plastiku i kompostowalnej, a ponadto żel do mycia rąk, szampon w kostce i balsam do ust.

Czytaj też: Unilever planuje przejęcie marki Wild? Możliwa transakcja za 230 milionów funtów

Produkty Wild dystrybuowane są bezpośrednio do konsumentów za pośrednictwem e-commerce i kanałów detalicznych, głównie w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych.

Dołączenie do Unilever oznacza ekscytujący nowy rozdział dla Wild. Nasza misja usuwania plastiku jednorazowego użytku z łazienek dzięki innowacyjnym produktom do pielęgnacji osobistej zostanie znacznie wzmocniona dzięki wykorzystaniu specjalistycznej wiedzy, skali i zasięgu Unilever w celu dalszego rozwoju marki, jak również przekazania naszej wizji większej liczbie konsumentów – podsumował Charlie Bowes-Lyon, współzałożyciel Wild.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.04.2025 13:13
Nowa włoska marka na polskim radarze kosmetycznym: Borotalco
579052
/ Agata Grysiak
579053
/ Agata Grysiak
579054
/ Agata Grysiak
579055
/ Agata Grysiak
579052
579053
579054
579055
Gallery

Dziś w warszawskiej restauracji Amici odbyła się oficjalna premiera włoskiej marki Borotalco na polskim rynku kosmetycznym. Wydarzenie przyciągnęło liczne grono dziennikarzy i dziennikarek, twórców branżowych oraz miłośników pielęgnacji. W kameralnej atmosferze śniadania prasowego goście mieli okazję poznać filozofię marki i jej bogatą historię.

Przedstawiciele Borotalco opowiedzieli o jej florenckich korzeniach sięgających końca XIX wieku. Podkreślili, że przez lata marka nie tylko zachowała swój klasyczny charakter i rozpoznawalny zapach, ale także konsekwentnie rozwijała formuły, odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów. Szczególny nacisk położono na przełomowe momenty w historii Borotalco – od kultowego pudru, przez linię dezodorantów, aż po dzisiejsze innowacje.

Jedną z najważniejszych informacji przedstawionych podczas wydarzenia była nowa, biodegradowalna formuła, w której tradycyjny talk został zastąpiony roślinną alternatywą. To ukłon w stronę świadomych konsumentów i odpowiedź na rosnące zainteresowanie naturalną pielęgnacją. Marka zaznaczyła, że mimo zmian składników, produkty zachowują tę samą wysoką skuteczność i charakterystyczny zapach, który pokochały pokolenia Włochów.

Na zakończenie śniadania zaproszeni goście i gościnie mogli przetestować produkty Borotalco na własnej skórze. Udostępniono pełną gamę kosmetyków, w tym dezodoranty. Wydarzenie zakończyło się symbolicznym ciao tutti oraz zapowiedzią kolejnych działań marki w Polsce – zarówno promocyjnych, jak i edukacyjnych, mających na celu przybliżenie filozofii włoskiej pielęgnacji szerszemu gronu odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 23:22