Kosmetyki Lush od dziś są dostępne w stacjonarnym sklepie. Rok po uruchomieniu internetowego sklepu, brytyjska marka otworzyła swój pierwszy firmowy salon w Warszawie, w modnym centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Wiele osób czekało na to, by móc kupić produkty Lush właśnie stacjonarnie, wybrać je osobiście i poczuć ich zapach. Salon szturmowały tłumy.
Lush kojarzy się z ferią barw i zapachów. I tak właśnie wygląda jego oferta.
Zgodnie z zapowiedzią firmy na miejscu można było wszystkie produkty nie tylko obejrzeć i dotknąć, ale nawet zrobić własną kulę kąpielową.
Sklep ma 100 mkw. Przestrzeń została podzielona na kilka stref poświęconych różnym kategoriom produktów. Oprócz czterometrowej ściany z kultowymi bombami do kąpieli, sekcji perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych, powstały dwie strefy darmowych konsultacji oraz miejsce, w którym można zapakować samodzielnie skomponowane prezenty.
Lush to brytyjska firma zajmująca się sprzedażą kosmetyków z siedzibą w Poole w Dorset w Wielkiej Brytanii. Została założona w 1995 roku przez trychologa Marka Constantine‘a, jego żonę Mo Constantine i pięciu innych założycieli. Lush ma 951 sklepów na całym świecie.
Wszystkie produkty Lush są wegetariańskie, a ok. 90 proc. z nich jest wegańskich. Większość kosmetyków jest oferowanych bez opakowań. Powstają w etyczny sposób ze składników pochodzących od sprawdzonych dostawców.
Więcej zdjęć zobaczcie w galerii. A już wkrótce u nas więcej o Lush i jego inwestycjach w Polsce.
Czytaj także: Lush sprzedał część udziałów firmie inwestycyjnej Silverwood Brands