"Opublikowane dziś przez nas dane za II kwartał 2020/2021 są dowodem na to, że nasza strategia #FORWARDBEAUTYDigitalFirst nadal przynosi owoce. Po raz kolejny udało nam się znacząco zwiększyć naszą działalność e-commerce na wysokim poziomie - o ponad 75 procent. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedaż e-commerce osiągnęła 1,13 mld euro" - tak komentuje raport finansowy w mediach społecznościowych Tina Müller, CEO Grupy Douglas.
Jednocześnie prezes niemieckiej sieci perfumerii przypomniała, że kwartał ten upłynął pod znakiem ogromnych lockdownów w Europie. To pozwoliło oddziałom Douglasa otworzyć się tylko w bardzo ograniczonym zakresie.
"W związku z rosnącym postępem szczepień mamy nadzieję, że w najbliższych tygodniach będziemy mogli ponownie otworzyć nasze sklepy. Chciałabym podziękować #TeamDouglas za to wielkie osiągnięcie i naszym klientom za ich lojalność" - napisała prezes sieci perfumerii na portalu Linkedin.