StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.03.2020 00:00

Super-Pharm wprowadził szereg zabezpieczeń przed koronawirusem

Wszystkie placówki Super-Pharm pozostają otwarte i działają zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wprowadzono specjalne procedury, które mają zapewnić bezpieczeństwo klientom i pracownikom.

Ograniczenia w funkcjonowaniu centrów handlowych to jeden ze środków, które mają zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się epidemii. Jednak na mocy decyzji rządu - drogerie i apteki w galeriach pozostają otwarte. W trosce o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników we wszystkich stacjonarnych placówkach Super-Pharm został wdrożony szereg działań profilaktycznych.

Marce Super-Pharm udało się wprowadzić rozwiązania, które mają wykluczyć potencjalne ryzyko pojawienia się wirusa. Jest to: zabezpieczenie stanowisk kasowych osłoną z plexi, która minimalizuje kontakt klienta i pracownika, zapewnienie pracownikom drogerii i aptek stacjonarnych masek i rękawiczek,
ograniczenie liczby klientów w przestrzeni Super-Pharm w zależności od powierzchni sklepu, czasowe wycofanie testerów kosmetyków oraz perfum, konieczność zachowania 1,5 m odstępu w kolejce i preferowane płatności kartą oraz używanie kas samoobsługowych.

Ponadto sieć prowadzi komunikację przypominającą zalecenia Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektów handlowych we wszystkich kanałach, tj. plakaty wewnątrz drogerii i aptek, radiowęzeł, social media, newsletter do klientów oraz banner w aplikacji i na stronie internetowej Super-Pharm. Sieć handlowa pozostaje również do dyspozycji Klientów za pośrednictwem strony internetowej www.superpharm.pl oraz infolinii działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.

Super-Pharm to sieć handlowa działająca w formie „3 w 1”, co oznacza, że na jednej powierzchni połączone są drogeria, apteka i perfumeria. Od niedawna niektóre placówki Super-Pharm zrzeszają 4 działy – do wcześniej wymienionych dołączyła Super-Pharm Optic, oferujący profesjonalne produkty i usługi optyczne. Super-Pharm jest obecny w 78 lokalizacjach, z czego 68 działa w koncepcie „3 w 1”, a pozostałe 10 to „4 w 1”. Marka ostatnio otworzyła nowe placówki Super-Pharm: w Szczecinie - w galerii handlowej Posejdon; w Lubinie - w galerii handlowej Cuprum; w Suwałkach - w CH Plaza; w Ostrołęce – Galeria Bursztynowa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.12.2024 11:24
Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepówShutterstock

Kaufland wprowadza innowacyjne automaty Mystery-Pack, oferujące paczki zwrotów w atrakcyjnych cenach. Pierwsze urządzenia pojawiły się w grudniu w Niemczech, a w planach jest ich obecność w 100 lokalizacjach. Jak działa nowy projekt i czym przyciąga klientów?

W grudniu sieć sklepów Kaufland uruchomiła automaty Mystery-Pack, które oferują paczki ze zwrotami konsumenckimi, nieodebranymi przesyłkami i niedoręczalnymi paczkami. Wprowadzenie nowatorskich urządzeń rozpoczęto od 50 lokalizacji w Niemczech, jednak firma zapowiada, że w przyszłości automaty pojawią się w około 100 sklepach. Pierwsze urządzenie stanęło w Höchstadt w Bawarii i odniosło natychmiastowy sukces – w ciągu kilku tygodni sprzedano aż 1500 paczek.

@ichbinbilliger.de Kaufland Penny und sogar Action Mystery Box zu einem Hammer Preis ist wieder da #mysterybox #mysterygift #mysteryboxviral #kaufland #penny #action ♬ Originalton - RetourenBros

Automaty z „Mystery-Packs” znajdują się w strefach przedkasowych wybranych marketów Kaufland. Klienci mogą nabyć jedną z paczek w cenie od 10 do 15 euro. Wewnątrz znajdują się produkty pochodzące z przesyłek, które nie zostały odebrane przez adresatów po zamówieniu w sklepach internetowych. Zawartość paczek, obejmująca zarówno drobne akcesoria, jak i urządzenia elektroniczne, jest starannie zabezpieczona i pozostaje tajemnicą aż do chwili ich otwarcia.

Claudia Gurr, starsza kierowniczka w Kaufland, podkreśla, że automaty są uzupełnieniem oferty usług dodatkowych, które umożliwiają klientom załatwienie innych spraw podczas codziennych zakupów. Firma od dawna rozwija podobne rozwiązania, jak fotokioski czy jeździki dla dzieci, by zwiększyć komfort klientów.

Za projekt odpowiadają zarówno firmy, jak i osoby prywatne, które uzupełniają automaty Mystery-Pack. Przesyłki przechodzą wyrywkowe kontrole jakości, a ich zawartość musi spełniać standardy odpowiednie dla osób niepełnoletnich. Kaufland, będący częścią Grupy Schwarz, działa w 1500 lokalizacjach w Europie i zatrudnia ponad 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada już 250 sklepów i konsekwentnie rozwija swoją ofertę.

Czytaj także: Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.12.2024 14:43
Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię
Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.Sebastian Góra

Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 stref OUTLET w całej Polsce.

Nowy asortyment stref OUTLET obejmuje ponad 2000 produktów, w tym m.in. środki czystości, higieniczne oraz kosmetyki, dostępne w atrakcyjnych cenach zaczynających się od 29 groszy. Produkty grupowane są w kategorie cenowe, takie jak „do 5 zł” czy „super oferty”, co pozwala klientom łatwo znaleźć najlepsze okazje. Rotacja asortymentu odbywa się co tydzień, co stanowi dodatkową zachętę do częstych wizyt. Carrefour planuje także wprowadzenie stref OUTLET w formacie „mini” w sklepach franczyzowych, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Teraz do oferty OUTLETu dołączamy asortyment spożywczy i produkty z szeroko rozumianego FMCG. Są to wyselekcjonowane artykuły, których nie można znaleźć w naszej standardowej ofercie, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest ciągłe zaskakiwanie naszych klientów, tak aby nie tylko odpowiadać na ich oczekiwania, ale również kreować nowe potrzeby

- powiedział Paweł Gadawski, dyrektor Działu Produktów Suchych.

Wprowadzenie chemii gospodarczej i kosmetyków do oferty OUTLET wpisuje się w strategię Carrefour, której celem jest nie tylko reagowanie na potrzeby klientów, ale także ich kreowanie. Jak podkreśla Gadawski, dzięki innowacyjnemu podejściu i konkurencyjnym cenom, strefy OUTLET stają się istotnym elementem strategii handlowej Carrefour, umacniając pozycję sieci na rynku detalicznym w Polsce.

Czytaj także: Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. grudzień 2024 06:55