StoryEditor

Sprzedaż kosmetyków po nowemu. Clarins inwestuje w zakupy wideo na żywo

Clarins zawarł długoterminową umowę ze sztokholmską firmą programistyczną Bambuser, aby rozszerzyć koncepcję zakupów wideo na żywo na jej filie na całym świecie – donosi portal Global Cosmetics News.

W ramach umowy Clarins wykorzysta ofertę Bambusera, która obejmuje zarówno rozwiązania one-to-many, jak i one-to-one, aby bardziej zaangażować swoich klientów, podnieść poziom obsługi i zwiększyć sprzedaż na wszystkich swoich rynkach. Clarins zawarł umowy na 10 rynkach, co jest efektem udanego programu pilotażowego w Hongkongu, Malezji, Singapurze, Tajwanie i Tajlandii. Podczas pilotażu Clarins odnotował współczynniki konwersji sięgający 30 procent i angażował widzów na prawie 7 minut.

Firma do tej pory wprowadziła rozwiązanie one-to-many w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a następnie w Hiszpanii. Clarins będzie również korzystać z rozwiązania one-to-one do indywidualnych interakcji, co ma pozwolić marce zapewnić poziom spersonalizowanej obsługi, z którego jest znana.

Clarins jest oddany ciągłym innowacjom, a to poświęcenie napędza wszystko, od opracowywania nowych formuł po sposób, w jaki docieramy do naszych klientów i wchodzimy z nimi w interakcję. Chociaż środowisko handlu detalicznego jest obecnie szczególnie trudne to zawsze podlegało ciągłej ewolucji. Z dumą przyjmujemy Live Video Shopping nie jako tymczasową odpowiedź na dzisiejszy problem, ale jako długoterminowe rozwiązanie, które rozwiązuje zmieniające się relacje między światem cyfrowym i fizycznym – powiedział Stéphanie Gaspar, digital customer experience manager w Clarins.

Przeczytaj również: Za dwa lata udział sprzedaży online przekroczy 20 proc. [NAJNOWSZE BADANIE]

E-commerce to  bardzo ważny kanał sprzedaży, a zakupy na żywo rosną systematycznie na całym świecie i coraz więcej marek przyjmuje tę lukratywną metodę sprzedaży. Zakupy na żywo to trend, który łączy transmisje live czyli funkcję, którą można znaleźć na większości platform mediów społecznościowych, z możliwością zakupu produktów podczas trwania transmisji. Ten sposób zapewnia klientom lepsze, bardziej angażujące wrażenia zakupowe. 

Clarins to rodzinna francuska firma kosmetyczna, która została założona w Paryżu w 1954 roku przez Jacques'a Courtin-Clarinsa. Oprócz produkcji i sprzedaży produktów do pielęgnacji skóry i makijażu, firma jest również ważnym graczem w sektorze spa i wellness.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 15:18