– W Sephora wierzymy, że nie ma jednego wzorca piękna, piękno nie ma granic, jest różnorodne – czytamy w informacji sieci Sephora, opublikowanej w mediach społecznościowych. – To moc nieograniczonych możliwości i wolność wyrażania siebie. To szacunek wobec innych. Piękno to różnorodność, to wspólnota, która nie ocenia i nie rani.
Siec poinformowała także, że nawiązała współpracę z Kampanią Przeciw Homofobii. W jej ramach po wakacjach zaprosi młode osoby LGBTQ+ objęte wsparciem KPH, do odbycia płatnych staży w wybranych perfumeriach. Także w tym roku planowane są też spotkania z ekspertami beauty dla osób transpłciowych.
Wsparcie osób LGBTQ+ będzie prowadzone w ramach programu Sephora Stands. Dotychczas obejmował on różnorodne działania społeczne, takie jak wspieranie kobiet, seniorów, służby zdrowia czy współpraca z fundacją WOŚP, a także działania na rzecz ochrony środowiska.
25 czerwca 2019 roku Chris de Lapuente, dyrektor generalny Sephora, wraz z Chantal Gaemperle, wiceprezesem ds. zasobów ludzkich i synergii koncernu LVMH, podpisali pięć standardów postępowania przedsiębiorstw, uchwalone przez ONZ, w celu przeciwdziałania wszelkim formom dyskryminacji przedstawicieli wspólnoty LGBTQ.