StoryEditor
Producenci
06.06.2022 00:00

Sephora Wonderland – kosmetyczne targi premium i warsztaty z guru makijażu. Za chwilę rusza sprzedaż biletów

Sephora zmienia swoją formułę spotkań z konsumentkami i rusza ze sprzedażą biletów na Sephora Wonderland – targów kosmetycznych branży premium. Zaprezentuje się na nich aż 50 marek kosmetycznych. Będą strefy pielęgnacji, makijażu i zapachów, strefa prezentów oraz masterclass z warsztatami makijażu prowadzonymi przez najlepsze polskie i światowe makijażystki. Ceny biletów zaczynają się od 150 zł.

Sephora dotąd organizowała dla klientów bezpłatne warsztaty z ekspertami marek. Do 2020 roku odbyło się 10 edycji Sephora Beauty Lab – święta beauty, podczas którego można było poznać marki współpracujące z siecią perfumerii, zapoznać się z nowinkami, skorzystać z porad kosmetologów i makijażystów. Spotkania odbywały się w centrach handlowych w największych miastach w Polsce. Podczas pandemii organizacja eventu została zawieszona, prowadzone były natomiast warsztaty online.

W tym roku Sephora rusza z nową formułą swojego wydarzenia. To Sephora Wonderland, które określa, jako „najlepsze targi kosmetyczne branży beauty” oraz „wydarzenie, jakiego jeszcze nie było”. Event odbędzie się w dniach 24-26 czerwca 2022 r. w Arkadach Kubickiego w Warszawie. Wstęp jest płatny, a sprzedaż biletów rusza 19 maja na znanych platformach.

Na uczestników Sephora Wonderland czekają m.in.:

- Dostęp do blisko 50 inspirujących stref najgorętszych światowych marek z licznymi przedpremierami i nowościami produktowymi, usługami, atrakcjami i niespodziankami

- Warsztaty makijażowe i pielęgnacyjne oraz spotkania z ekspertami marek i wyjątkowymi gośćmi z branży beauty:

W cenie biletu Sephora Explorer (159 zł): masterclass prowadzony przez makijażystkę programu Związki z Modą w TVN Style Annę Galińską (@galianomakeup). Dodatkowo kosmetyczny prezent niespodzianka o wartości około 100 zł.

W cenie biletu Sephora Fun (299 zł) i Sephora Addict (399 zł): 3 x masterclass prowadzone przez ekspertki: znaną z realizacji w programach takich jak Dzień Dobry TVN i Taniec z Gwiazdami Klaudię Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup), uznaną ekspertkę pielęgnacji Alicję Śliwowską (@dr_scura) oraz pierwszego w Polsce senseliera, multidyscyplinarnego eksperta w dziedzinie zapachu Martę Siembab (@marta.senselier).  

Dodatkowo, w cenie biletu Sephora Addict: możliwość uczestnictwa w jednym wybranym  masterclass  guru sztuki makijażu: mistrzyni iluzji Mimi Choi (@mimles), pasjonatki sztuki wizualnej Dolli Okoriko (@dolli.glam), jednej z najbardziej inspirujących makijażystek świata fashion Patrycji Dobrzenieckiej (@patrycjadobrzenieckamakeup) czy gwiazdy polskiego instagrama świata makijażu Klaudii Owczarek (@klaudia.owczarek).  

W cenie biletów Sephora Fun i Sephora Addict: prezent - paczka pełna niespodzianek i nowości kosmetycznych o wartości około 700 zł.

Na uczestników czekają także instagramowe strefy, konkursy z nagrodami, ekscytujące gry, vouchery na zakupy o wartości 50 zł za odwiedzenie wszystkich stref. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
30.01.2025 14:38
Revolution Beauty z dużym spadkiem wartości akcji – wyniki roczne poniżej oczekiwań
Revolution Beauty

Revolution Beauty, brytyjska marka kosmetyczna, odnotowała spadek wartości akcji o 25 proc. w ubiegłym tygodniu. Przyczyną jest prognoza rocznej sprzedaży, która ma być niższa o jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Oficjalne wyniki finansowe firma opublikuje pod koniec lutego.

Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Morning Star, cena akcji Revolution Beauty na londyńskiej giełdzie w czwartek wynosiła 10,62 pensa. To znaczący spadek w stosunku do wcześniejszych poziomów, który odzwierciedla negatywne nastroje inwestorów wobec prognoz spółki. Marka, znana z produktów z segmentu masowego, zmaga się z trudnościami na kluczowych rynkach, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych.

Spółka tłumaczy spadek sprzedaży osłabieniem popytu w grudniu oraz procesem redukcji zapasów przez amerykańskich sprzedawców detalicznych. Mimo tych wyzwań, Revolution Beauty przewiduje, że powróci do wzrostu w roku fiskalnym 2026. Branża kosmetyczna nadal zmaga się z niepewnością rynkową, a najbliższe miesiące pokażą, czy strategia odbudowy sprzedaży przyniesie oczekiwane rezultaty.

Firma podjęła działania naprawcze, w tym wycofanie z oferty ponad 6 000 nierentownych produktów, co stanowiło około dwóch trzecich asortymentu. Mimo tych trudności, Revolution Beauty pozostaje optymistycznie nastawione przewiduje powrót do wzrostu w 2026 roku, wspierany nowymi kontraktami oraz inicjatywami oszczędnościowymi. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
30.01.2025 13:15
Wielka Brytania: marka kosmetyczna walczy z mitami, dotyczącymi mycia włosów
Zdaniem Philip Kingsley, włosy podobnie jak cera wymagają pielęgnacyjnego zestawu kosmetyków, dostosowanych do zmieniających się potrzeb włosów i skóry głowy.shutterstock

Z badania firmy kosmetycznej Philip Kingsley wynika, że kobiety w Wielkiej Brytanii nie myją włosów prawidłowo: robią to zbyt rzadko lub niedokładnie. Firma podkreśla, że uleganie mitom i trendom może mieć negatywny wpływ na stan zdrowia włosów i skóry głowy.

Z ustaleń brytyjskiej marki kosmetyków do pielęgnacji włosów Philip Kingsley wynika, ​​że Brytyjki niewłaściwie pielęgnują włosy. Prawie połowa (49 proc.) z nich nie używa szamponu, dostosowanego do konkretnej tekstury włosów, a 24 proc. nigdy nie używało szamponu, przeznaczonego do włosów konkretnego typu.

Zdaniem Philip Kingsley, włosy podobnie jak cera wymagają pielęgnacyjnego zestawu kosmetyków, dostosowanych do zmieniających się potrzeb włosów i skóry głowy.

Ponieważ prawie połowa kobiet (45 proc.) myje włosy dwa-trzy razy w tygodniu, marka wskazuje również, że proces mycia powinien trwać przez pełne 60 sekund za każdym razem. Kobiety myją włosy zbyt krótko: u 44 proc. trwa to od 30 sekund do minuty, a 9 proc. myje je krócej, niż przez pół minuty.

Zbyt rzadkie mycie włosów jest związane z obawą wielu kobiet o wypadanie włosów. Aż 34 proc. kobiet boi się, że mycie szamponem może nasilać wypadanie włosów. Z kolei 18 proc. nie ma świadomości, że mycie włosów szamponem jest niezbędne dla zdrowia skóry głowy. Równocześnie na rynku rośnie popularność suchych szamponów: marki kosmetyczne wprowadzają na rynek nowe formy suchych szamponów (np. w formie pudrów, balsamów i kremów), a w social mediach popularny jest trend "przetrzymywania włosów" bez mycia i przekonywanie o jego szkodliwości.

– Unikanie mycia włosów nie przynosi żadnych korzyści. Jestem zwolenniczką ich codziennego mycia. Spróbujcie nie myć twarzy dłużej niż trzy dni, albo założyć to samo ubranie więcej niż kilka razy bez prania – i zastosujcie to samo myślenie odnośnie włosów i skóry głowy – skomentowała Anabel Kingsley, prezes marki i główna konsultantka w Philip Kingsley.

Philip Kingsley to brytyjska marka kosmetyków do pielęgnacji włosów, założona ponad 60 lat temu. Marka, podkreślająca znaczenie trychologii (nauki o włosach i skórze głowy), jest znana z szerokiej gamy skutecznych produktów do pielęgnacji włosów i dbania o zdrowie włosów różnych typów.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. styczeń 2025 10:03