
Nowy, doświadczony dyrektor Marc Abergel dołącza do globalnego zespołu kierowniczego sieci i podlega Martinowi Brokowi, prezesowi i dyrektorowi generalnemu Sephora.
Abergel pełnił funkcje biznesowe, konsultingowe i transformacyjne dla takich marek jak: Apple, Tencent, Deloitte Digital czy Lego.
Firma należąca do Grupy LVMH powierzyła nowemu dyrektorowi opracowanie i wdrożenie strategii cyfrowej Sephora, usprawnienie ruchu konsumentów i kierowanie cyfrową transformacją detalisty na całym świecie. Marc Abergel ma także kierować rozwojem całego e-commerce i stymulować innowacyjne podejście firmy.
Cyfrowa aktywność Sephory, która rozkwitła podczas pandemii koronawirusa, nie wykazuje oznak słabnięcia. „To może być połowa biznesu”, powiedział Martin Brok podczas wywiadu opublikowanego w magazynie WWD Beauty w grudniu minionego roku.
Przeczytaj również: Sephora Polska chce zwiększyć popularność swojej aplikacji mobilnej