Nowy, znacznie większy Rossmann, o powierzchni 620 mkw., i w nowej lokalizacji to trzecia tak nowoczesna i z tak bogatym asortymentem drogeria tej sieci w Polsce. W lokalu znajdują się 3 specjalne strefy tematyczne: Strefa Zdrowia, Strefa Beauty oraz Strefa Grab&go zróżnicowane pod względem wizualnym i produktowym. Wyróżnikiem Strefy Zdrowia jest designerska ściana zieleni, pokryta mchem.
Wielbiciele zdrowego odżywiania znajdą tu szereg produktów dla siebie, w tym również szeroki wybór wyrobów marek własnych Rossmanna – takich jak enerBiO czy Manufaktura Piękna – z kosmetykami do kąpieli, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów dla dzieci, jak i dorosłych. Strefę Beauty wyróżnia bogata propozycja perfumeryjna. Zaś dla klientów, odwiedzających drogerię „w biegu”, powstała specjalna Strefa Grab&go – dzięki niej mogą wpaść do Rossmanna na szybkie zakupy, a wszystkie najważniejsze produkty znajdą w jednym miejscu.
Pierwsza tego typu flagowa drogeria Rossmann została otwarta w czerwcu 2020 r. w Manufakturze w Łodzi.
Czytaj więcej: Rossmann w Manufakturze - sieć robi śmiały krok w nowoczesność
Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada intensywnie rozwija swoje portfolio. W listopadzie grono najemców jednego z flagowych centrów Atrium wzmocnił pierwszy w Polsce Guess Kids z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. Nowy koncept handlowy zyskał także iSpot. A już wkrótce portfolio centrum handlowego wzmocni marka ekskluzywnej bielizny damskiej Simone Perele.
– Atrium Promenada jest lokalizacją chętnie wybieraną przez najemców do wdrażania ich pionierskich pomysłów. To właśnie w naszym centrum powstał pierwszy najbardziej interaktywny sklep sieci Carrefour – Carrefour Pro – ze zdygitalizowaną ścieżkę zakupową oraz innowacyjną strefą gastronomiczną, w której przygotowanie potraw odbywa się na zasadach live cooking. W Promenadzie swój pierwszy sklep onlinowy w Warszawie otwierało także e-obuwie. Tym bardziej miło nam, że również sieć Rossmann zdecydowała się uruchomić w naszej galerii swoją drogerię przyszłości - w nowym koncepcie handlowym i z niepowtarzalnym designem. Już wkrótce do tego grona dołączy kolejny znany Polakom brand z zupełnie nowym formatem sprzedaży, niedostępnym dotąd w Polsce – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.