![Już po raz trzeci Rossmann angażuje się w największy polski festiwal muzyczny, Open’er Festival, który odbędzie się w Gdyni w dniach 3-6 lipca.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/28/o_542046_1280.webp)
Rossmann Polska przystąpił do Klastra LODZistics Logistyczna Sieć Biznesowa Polski Centralnej. Główne cele klastra to współpraca pomiędzy firmami z branży, łączenie potencjałów, podnoszenie konkurencyjności poprzez stymulowanie innowacyjności branży logistycznej, pozyskiwanie środków na rozwój, współpraca w zakresie kształcenia kadr.
To także, jak pisze Rossmann, podniesienie konkurencyjności firm poprzez stymulowanie innowacyjności branży logistycznej, w tym transferu technologii, rozwój dobrych praktyk, wspólne projekty, zastosowanie nowoczesnych rozwiązań transportowych m.in. takich jak przewozy intermodalne, system RFS w transporcie lotniczym, czy eco-driving.
Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Prowadzi 1650 drogerii oraz sklep internetowy. Codziennie zakupy w Rossmannie robi ponad 900 tys. klientów. Z aplikacji zakupowej Rossmann.PL korzysta 7,5 mln użytkowników. W 2021 r. obroty Rossmanna w Polsce wyniosły 11,44 mld zł.
Rossmann dysponuje 116 tys. powierzchni magazynowej. Posiada centra logistyczne w Łodzi (66 tys. mkw.), w Grudziądzu (25 tys. mkw.) i w Pyskowicach (25 tys. mkw.). Magazyny w Grudziądzu i w Pyskowicach są rozbudowywane. Obiekt w Grudziądzu powiększy się o 11 tys. mkw., a magazyn w Pyskowicach - o 17 tys. mkw. Oba mają zostać oddane do użytku w pierwszym kwartale 2023 roku.
Czytaj także: Rossmann jest najlepiej rozpoznawalną e-drogerią [Raport Gemius 2022]