StoryEditor
Drogerie
19.04.2023 00:00

Rossmann ogłasza ponowne partnerstwo z Open‘erem

Rossmann ponownie będzie sponsorem festiwalu muzycznego Open’er, gdzie stworzy swoją własną strefę – w tym roku w zupełnie nowym wydaniu.

Rossmann ogłosił ponowne partnerstwo z największym festiwalem muzycznym Open'er, który co roku jest organizowany w Gdyni. W tym roku festiwal odbędzie się w dniach 28 czerwca – 1 lipca. Sieć Rossmann będzie jednym ze sponsorów wydarzenia. Jak informuje, po wyjątkowym partnerstwie podczas ubiegłorocznej edycji, na której pojawiła się pierwsza w Polsce niskoemisyjna scena zasilana wodorem, współpraca Openera z Rossmannem wchodzi na zupełnie nowy poziom.

Kooperacja Open'era i Rossmanna to szereg obustronnych działań promocyjnych. Będą one widoczne także w działaniach marketingowych w drogeriach sieci, która intensywnie rozwija swoją akcję prośrodowiskową Czujesz Klimat? Jej celem jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku W ramach swojego projektu Rossmann wprowadził na drogeryjne półki przyjazne środowisku produkty i wyróżnił je hasłem Czujesz Klimat?

– Rozszerzenie współpracy z Open’erem jest dla Rossmanna naturalnym kolejnym krokiem. Dostrzegamy między nami wiele synergii. Klientki Rossmana to kobiety, które żyją również festiwalowymi emocjami. Łączy nas także dążenie do prowadzenia biznesu w sposób jak najbardziej zrównoważony i promowania tego co lepsze dla środowiska. Open’er stanowi idealną przestrzeń do wzajemnego dzielenia się dobrą energią i inspirowania do troski o przyszłość planety, toteż Rossmann jest na nim obecny z akcją Czujesz Klimat? – mówi Marcin Grabara wiceprezes Rossmann Polska.

– Cieszymy się z obecności Rossmanna na Open’erze w roli sponsora i jesteśmy przekonani, że będzie to fajna współpraca. Mamy już za sobą pierwszy dobry rok działań i świetny projekt niskoemisyjnej sceny. Wspólnie szukamy nowych rozwiązań, które wzbogacą festiwalową przestrzeń i dadzą uczestnikom możliwość skorzystania z dodatkowych, ciekawych aktywności – powiedział Mikołaj Ziółkowski, szef agencji Alter Art, organizatora Open’era.

Tegoroczna edycja Open’era odbędzie się w dniach 28.06-01.07 w Gdyni, na Lotnisku Gdynia-Kosakowo. Na festiwalu wystąpią między innymi Kendrick Lamar, Arctic Monkeys, Lizzo oraz Lil Nas X.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.01.2025 14:24
Świąteczne kosmetyki i akcesoria z Rossmanna po 99 gr — czy sieć wyprzedaje magazyny?
Grupa Rossmann - błędy cenowe, tajemnicze promocje 99gr/Pepper.pl

W drogeriach Rossmann trwa prawdziwy szał wyprzedażowy – w specjalnych koszach można znaleźć produkty przecenione do 99 groszy. Internauci dzielą się zdjęciami swoich zakupów, pokazując, że wśród ofert są kosmetyki, akcesoria modowe, produkty spożywcze, a nawet ozdoby świąteczne.

W ostatnich dniach internet obiegły informacje o niezwykłych promocjach w drogeriach sieci Rossmann. Klienci donoszą o specjalnych koszach wyprzedażowych, w których znajdują się produkty przecenione do symbolicznych 99 groszy. Zdjęcia publikowane w mediach społecznościowych ukazują szeroki asortyment przecenionych artykułów, co wzbudza duże zainteresowanie wśród klientów. Promocje te przyciągają zarówno osoby szukające okazji, jak i tych, którzy lubią spontaniczne zakupy. Na facebookowych grupach dotyczących Rossmanna dyskusje rozgrzewają się do czerwoności.

U nas 9 rano były produkty po 0.99 a po 2 h były już wcześniejsze ceny czyli np 9.99

Po co się tłumaczyć, kto pierwszy ten lepszy ja też bym wszystko wzięła i każdy pewnie by tak zrobił

U nas w Rossmanie tak wszytskie kobiety wleciały do sklepu o mało biednej Pani sprzedawczyni nie wywaliły jak drzwi otwierała i zgarnialy do koszyków wszytsko czy potrzebne czy nie byle nabrać jak najwięcej głupota

bo powinny być limity to jest chore potem sprzedają na olx

Kosmetyki z Rossmanna za złotówkę?

Z relacji internautów wynika, że wśród przecenionych produktów można znaleźć zarówno kosmetyki, jak i akcesoria urodowe, takie jak pędzle do makijażu czy pilniki do paznokci.

Nie brakuje również modowych dodatków, jak gumki do włosów czy ozdobne spinki, a także drobnych gadżetów do domu. Wiele emocji wzbudza także obecność produktów spożywczych, takich jak herbaty czy przekąski, oraz ozdób świątecznych – jak piszą internautki, idealnych na nadchodzący sezon świąteczny... 2025. Ta różnorodność sprawia, że wyprzedażowe kosze cieszą się ogromnym zainteresowaniem i szybko się opróżniają.

Klienci chętnie dzielą się swoimi „łupami” w sieci, co dodatkowo napędza falę zakupowego szaleństwa. Wiele osób komentuje, że takie promocje to doskonała okazja, by upolować coś wyjątkowego za grosze, a przy tym zadbać o domowy budżet. Choć wydaje się, że wyprzedaże nie są oficjalnie promowane przez Rossmanna w gazetkach reklamowych ani żadnych oficjalnych kanałach komunikacji, ich obecność w sklepach wywołała prawdziwy szał. Klienci radzą, by nie zwlekać z wizytą w drogeriach, ponieważ produkty wyprzedażowe szybko znikają z półek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.01.2025 14:41
Nowy sklep Hebe w Kostrzynie nad Odrą już otwarty
Hebe

Dziś miało miejsce otwarcie nowego sklepu Hebe w Kostrzynie nad Odrą. Nowa lokalizacja, mieszcząca się przy ul. Prostej 2 w Vendo Park, oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, a także liczne promocje, które przyciągnęły pierwszych klientów. Szczególnie uwagę zwracają atrakcyjne rabaty, sięgające nawet 80 proc.

W ramach otwarcia Hebe przygotowało dla swoich klientów wyjątkową akcję promocyjną „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki”. W jej ramach można skorzystać z aż trzech poziomów rabatów: do -80 proc. na produkty takich marek jak Eveline Cosmetics, tołpa czy Bielenda, do -70 proc. na Apis, Paese, Semilac oraz Uzdrovisko, a także do -50 proc. na ofertę Bandi, Ziaja, Inglot i BasicLab. To doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w ulubione produkty w obniżonych cenach. Promocja obowiązuje do 15 stycznia i obejmuje szeroką gamę kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych.

Do 8 stycznia klienci mogą również skorzystać z kolejnej promocji: „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki – drugi produkt do -60 proc.”. Oferta dotyczy artykułów higienicznych i pielęgnacyjnych, takich jak żele pod prysznic, dezodoranty czy produkty do higieny jamy ustnej marek Nivea, Dove, Listerine oraz Gillette. Z kolei „HITY CENOWE” pozwalają na zakup produktów marek L’Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier czy Mixa w wyjątkowych cenach.

Hebe zadbało również o lojalnych klientów, oferując im kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy. Aby go otrzymać, wystarczy zrobić zakupy za minimum 80 zł w nowej lokalizacji sklepu w Vendo Park w Kostrzynie nad Odrą. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. styczeń 2025 19:53