StoryEditor
Producenci
26.04.2023 00:00

Raport zrównoważonego rozwoju Oriflame 2022 pokazuje zaangażowanie w zapobieganie wylesianiu i zakłóceniom ekosystemów

Popularna marka urodowa działająca w modelu MLM opublikowała swój raport dt. zrównoważonego rozwoju za rok 2022. / materiały marketingowe Oriflame
Oriflame opublikowało Raport Zrównoważonego Rozwoju 2022, w którym podkreśla zaangażowanie firmy w realizację celów klimatycznych i zaangażowanie w równouprawnienie płci. Firma została uznana za Lidera Klimatu w Europie przez Financial Times i Statista drugi rok z rzędu, częściowo za inicjatywy takie jak system Feminelle Refill, który zużywa o 73 proc. mniej plastiku w porównaniu z nowymi butelkami i jest w 100 proc. odnawialny obiektów zasilanych energią elektryczną i operacji neutralnych dla klimatu.

Zbalansowanie równowagi płci w firmie jest nadal w toku, z podziałem 60/40 faworyzującym mężczyzn w zarządzaniu grupą, a firma nadal angażuje się w rozwijanie poczucia wspólnoty dla swoich konsultantów i konsultantek, z których większość to kobiety (58 proc.), pomaga zaoferować umiejętności sprzedażowe i marketingowe, a także szansę na zwiększenie poczucia własnej wartości i pewności siebie.

W raporcie znalazły się też wymienione przez firmę osiągnięcia związane z ochroną środowiska, np.:

  • Fabryka Wellness w Roorkee w Indiach jest fabryką o zerowym wyrzucie ciekłych odpadów (ZLD). 100 proc. wody po oczyszczeniu jest ponownie wykorzystywane do lokalnego kształtowania krajobrazu.
  • W 2022 roku w fabryce w Noida w Indiach ponownie wykorzystano 1,3 megalitra wody z oczyszczalni ścieków do wypełnienia wieży chłodniczej.
  • Woda jest częściowo ponownie wykorzystywana z płukania wstecznego filtrów piaskowych i membran RO w fabryce w Polsce.
  • W 2022 r. około 97 proc. wolumenu produktów papierowych (katalogów i opakowań podstawowych produktów) pochodziło z krajów o niskim ryzyku wylesiania. 2 proc. wolumenu produktów na bazie papieru pochodziło z krajów o wysokim ryzyku wylesiania, a pozostały 1 proc. pochodził ze źródeł pochodzących z recyklingu i nieznanego pochodzenia, w przypadku których nie można było przypisać ilości do żadnego kraju.
  • W 2022 roku spółka zakupiła 2884 ton surowców pochodnych oleju palmowego (45 proc.) i oleju z ziaren palmowych (55 proc.) wykorzystywanych w produkcji własnej oraz w kostkach mydła podwykonawczego. Z tego 1107 ton pochodnych oleju palmowego i 1473 ton pochodnych oleju z ziaren palmowych uzyskało certyfikat Bilansu Masy.
  • Ogółem w 2022 roku 56 proc. zużycia energii przez Oriflame w organizacji pochodziło ze źródeł odnawialnych.


- Z okazji 55. rocznicy naszej pracy w Oriflame z dumą zastanawiam się nad naszymi osiągnięciami i postępem, jaki poczyniliśmy jako firma — powiedział Magnus Brännström, dyrektor generalny i prezes Oriflame. - Cieszymy się, że od ponad pięciu dekad dostarczamy naszym klientom produkty kosmetyczne i odżywcze i nie możemy się doczekać, aby robić to przez wiele kolejnych lat. Jednak miniony rok przyniósł różne wyzwania, w tym wojnę na Ukrainie i blokady w Chinach, które wywarły ogromny wpływ na nas wszystkich. Ponadto doświadczyliśmy spadku sprzedaży, zwłaszcza w Azji, co wraz ze wzrostem cen spowodowanym inflacją wpłynęło na naszą działalność. Pomimo tych wyzwań pozostaliśmy niezłomni w naszym zaangażowaniu w dostarczanie produktów wysokiej jakości. Nasi partnerzy marki są podstawą naszej działalności, a dzięki ich zaangażowaniu w naszą firmę jesteśmy w stanie naprawdę zmienić życie ludzi. Ich sukces jest dla nas kluczowy, a dzięki szerokiej ofercie produktowej jesteśmy mocni, niezależnie od tego, jakie wyzwania nas czekają.

Pełen raport dostępny jest na stronie Oriflame.

Czytaj także: Oriflame odnotowuje 281,9 mln dolarów w sprzedaży w Europie w czwartym kwartale 2022 r

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:27