Według raportu opublikowanego przez portal WWD, Procter & Gamble zawarł umowę zakupu firmy. Amerykański gigant FMCG odmówił komentarza na temat warunków umowy, chociaż portal podaje, że marka ma w tym roku odnotować sprzedaż netto w wysokości 80 mln USD.
Założyciel Farmacy Beauty, David Chung, powiedział, że potrzebuje wparcia od firmy takiej jak Procter & Gamble, aby dalej się rozwijać. Markus Strobel, prezes ds. pielęgnacji skóry i higieny osobistej w P&G Beauty, powiedział, że od dłuższego czasu przyglądano się tej marce. Oceniono ją jako bardzo atrakcyjną o niesamowitym potencjale i niezwykłym pozycjonowaniu.
Założona sześć lat temu przez przedsiębiorcę Davida Chunga, firma Farmacy Beauty reklamuje się hasłem „farm-to-face skin care”. Jej bestsellerami są: balsam oczyszczający Green Clean, rozświetlające serum Honeymoon i Filling Good.
Przeczytaj również: Henkel sprzedaje część marek ze swojego portfolio. Skupi się na innowacjach, zrównoważonym rozwoju i cyfryzacji