StoryEditor
Producenci
15.05.2023 00:00

Paco Rabanne wprowadza perfumy Phantom i nową kampanię

Charlie Heaton, popularny aktor znany z roli w kultowym serialu ”Stranger Things” emitowanym przez platformę Netflix, został ogłoszony nowym globalnym ambasadorem najnowszego męskiego zapachu marki Paco Rabanne - Phantom Parfum. / materiały marketingowe Paco Rabanne
Paco Rabanne wprowadza na rynek zapach Phantom w lipcu wraz z nową kampanią, w której twarzą perfum jest Charlie Heaton. Według marki, nowy Phantom Parfum „został stworzony, aby był bardziej tajemniczy i seksowny niż jego poprzednik”. Butelka nadająca się do wielokrotnego napełniania przez robota otrzymała czarne matowe wykończenie.

Charlie Heaton, znany z roli w serialu Netflix „Stranger Things”, został nowym globalnym ambasadorem najnowszego męskiego zapachu Paco Rabanne, Phantom Parfum. Zapach ma wejść na rynek w lipcu i wedlug producenta ma pachnieć bardziej tajemniczo i kusząco niż jego poprzednik, Phantom, który został wprowadzony na rynek dwa lata temu. Heaton wystąpi w kampanii nowego zapachu, który będzie charakteryzował się nowoczesnym i ostrym wyglądem, który jest bardziej zsynchronizowany ze stylem mody Paco Rabanne.

Teledyskowi towarzyszy utwór Davida Bowiego „Let’s Dance”. Zdjęcia do kampanii wykonał Matt Lambert, a zdjęcia produktowe wykonał Florian Joyce. Czułem się jak superbohater, powiedział Charlie Heaton. Jérôme Leloup, wiceprezes Paco Rabanne Beauty, opisał Phantom Parfum jako wznowienie klasycznego Phantom – To ewolucja prawie każdego aspektu mieszanki – powiedział. Perfumiarze z IFF, Juliette Karagueuzoglou, Dominique Ropion i Anne Flipo pracowali nad nowym Phantom Parfum, który najwyraźniej składa się prawie w całości z naturalnych składników. Jego głównymi nutami są francuska lawenda, haitańska wetyweria i wanilia z Madagaskaru.

Phantom Parfum pojawi się w sklepach typu Duty Free i na oficjalnej stronie 1 lipca wraz z kampanią. Globalne wprowadzenie produktu zaplanowano na 1 września.

Phantom — wersja 2021 i 2023.

Charlie Heaton, zyskujący coraz większą popularność w świecie filmowym, został wybrany ze względu na swoją charyzmę, autentyczność i stylowy wizerunek, które idealnie wpisują się w wizję i wartości marki Paco Rabanne. Jako ambasador, Heaton będzie reprezentował Phantom Parfum na międzynarodowych kampaniach reklamowych oraz wydarzeniach branżowych.

Czytaj także: Prestiżowe nagrody rynku perfumiarskiego Fragrantica Readers Awards 2022 rozdane

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 07:59