Nowy projekt wieczka zastosowano w najpopularniejszych produktach: Olay -Regenerist Micro-Sculpting Cream, Vitamin C + Peptide 24 Face Moisturizer, Retinol 24 Face Moisturizer i Collagen Peptide 24 Face Moisturizer.
Przy tworzeniu nowych opakowań P&G i Olay współpracowały z osobami cierpiącymi na takie schorzenia, jak problemy ze zręcznością, różnice w kończynach, bóle stawów i zaburzenia widzenia, a także konsultowały pomysły z zewnętrznymi ekspertami. Nowy projekt obejmuje łatwo otwieraną nasadkę ze skrzydełkami, podniesioną pokrywkę z dodatkowym uchwytem oraz etykietę produktu o wysokim kontraście i napis Braille'a z napisem „krem do twarzy”.
Firma P&G stworzyła nowe opakowanie w wyniku badań Światowej Organizacji Zdrowia, które wykazały, że 15 proc. ludzi żyje z niepełnosprawnością.
– Jako globalna marka, naszym obowiązkiem jest zapewnienie wszystkim konsumentom dostępu do produktów, które spełniają ich potrzeby i bezproblemowo wpasowują się w ich codzienne życie – powiedział Chris Heiert, wiceprezes Olay.
Posunięcie to jest częścią szerszego zaangażowania firmy Procter & Gamble, będącej właścicielem marki Olay, aby do 2025 r. jej opakowania były bardziej dostępne dla osób niepełnosprawnych.
Przeczytaj również: Marka Maybelline zaoferowała aplikację ułatwiającą wykonanie makijażu brwi