#OddajęsięNaturze to kampania marki Natura Siberica. Cel? Promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. „Ekologiczny”, „naturalny”, „bio”, „organiczny” – to określenia często spotykane na opakowaniach kosmetyków. Brak odpowiednich regulacji sprawia jednak, że niektórzy producenci używają ich bezpodstawnie.
Marka Natura Siberica postanowiła zbudować świadomość wśród kobiet, które wybierają produkty nie tylko dla siebie, ale także swoich rodzin. Kampanii przyświeca hasło: "Kupuj mądrze, czytaj etykiety – oddaj się naturze i ciesz się zdrowiem i urodą!"
W kampanię zaangażowały się Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska i Paulina Krupińska, świadome, pewne swoich wyborów kobiety, serdeczne przyjaciółki, a także troskliwe mamy. Bohaterkami akcji są trzy linie kosmetyków naturalnych marki Natura Siberica. Każda z celebrytek wybrała tę, idealną dla siebie. Kamila Szczawińska zaufała Alladale, Karolina Malinowska pokochała Sareemaa, a Paulinę Krupińską urzekło Faroe.
Kosmetyki z tych linii łączy to, że ich formuły zawierają 98,09 proc. składników naturalnych. Ich jakość jest potwierdzona certyfikatem Cosmos Natural&Organic, a wegański skład potwierdza certyfikat Vegan Society. Wszystkie dostępne są w drogeriach sieci Rossmann.