StoryEditor
Producenci
24.01.2023 00:00

Oceanic kolejny rok gra z WOŚP

Magda Piczonka, ambasadorka makijażowej marki AA Wings of Color, oraz Ewa Wachowicz, ambasadorka pielęgnacyjnej marki AA / źródło: Allegro
Firma Oceanic kolejny już rok gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Na aukcjach Allegro można wylicytować spotkanie z ambasadorkami marek AA Wings of Color oraz AA, czyli z Magdą Pieczonką oraz Ewą Wachowicz.

Firma Ocanic wystawiła na licytacje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy spotkania ze swoimi ambasadorkami. Licytować można warsztaty z Magdą Pieczonką, ambasadorką marki AA Wings of Color.

– Podczas szkolenia makijażowego będzie okazja, by osobiście zapytać Magdę o tajniki i triki makijażu, dobrać odpowiednie kosmetyki AA WOC, które pozwolą osiągnąć efekt w gwiazdorskim stylu – zachęca firma we wpisie pod licytacją.

Licytować też można spotkanie z Ewą Wachowicz i marką AA w krakowskiej restauracji Zalipianki.

– Będzie to wyjątkowa i niepowtarzalna okazja do rozmowy na temat pielęgnacji kosmetykami AA, którą na co dzień stosuje Ewa Wachowicz, ambasadorka marki AA. Spotkanie umili degustacja najlepszych potraw z menu restauracji pani Ewy. Będzie to prawdziwa uczta dla ciała i zmysłów w towarzystwie wyjątkowej osobowości i naszych wyjątkowych kosmetyków – czytamy we wpisie firmy Oceanic.

Czytaj też: Ewa Wachowicz ambasadorką marki AA

Całkowity dochód z obu aukcji zostanie przekazany na konto fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W 31 edycji akcji WOŚP zbiera pieniądze na nowoczesny sprzęt do szybkiej identyfikacji bakterii, które mogą doprowadzić do sepsy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.04.2025 14:35
Johnson & Johnson nie rozwiąże sprawy talku przez bankructwo – sąd odrzuca propozycję ugody
Austin Kirk, Public domain, via Wikimedia Commons

Amerykański sędzia ds. upadłości odrzucił najnowszą propozycję ugody firmy Johnson & Johnson, dotyczącą tysięcy pozwów związanych z produktami na bazie talku. Koncern zaproponował ugodę wartą 10 miliardów dolarów amerykańskich, mającą na celu zakończenie toczących się postępowań, w których zarzuca się, że flagowy puder dla niemowląt i inne kosmetyki zawierały azbest i powodowały raka jajnika.

To już trzeci raz, gdy strategia prawna Johnson & Johnson polegająca na przeniesieniu odpowiedzialności za sprawy talkowe do postępowania upadłościowego kończy się niepowodzeniem. Ponad 60 tysięcy osób wystąpiło z roszczeniami, twierdząc, że stosowanie talkowych produktów firmy przyczyniło się do rozwoju nowotworów. Mimo to, Johnson & Johnson niezmiennie utrzymuje, że ich formuły są bezpieczne, a zarzuty nie mają podstaw naukowych.

Sędzia uznał, że Johnson & Johnson nie znajduje się w rzeczywistej trudnej sytuacji finansowej, co podważa zasadność wykorzystywania mechanizmu upadłościowego do rozwiązywania sporów cywilnych. Taki sposób działania mógłby oznaczać precedens pozwalający dużym firmom na unikanie pełnej odpowiedzialności prawnej bez ogłoszenia realnego bankructwa.

W odpowiedzi na decyzję sądu Johnson & Johnson zapowiedziało kontynuację batalii sądowej w ramach zwykłego systemu prawnego. Warto przypomnieć, że firma wycofała swoje pudry dla niemowląt na bazie talku z rynku amerykańskiego już w 2020 roku, a od 2023 roku całkowicie zakończyła ich globalną sprzedaż.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.04.2025 15:47
Czy Hailey Bieber sprzeda Rhode za miliard dolarów?
Hailey Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”IG haileybieber

Modelka i influencerka Hailey Bieber prawdopodobnie rozważa sprzedaż swojej marki kosmetyków Rhode, która może być warta ponad 1 mld dolarów – informują media, powołując się na nieoficjalne informacje.

Żona gwiazdy pop, Justina Biebera, zwróciła się już podobno w tej sprawie do bankierów inwestycyjnych z JPMorgan Chase i Moelis, aby znaleźć nabywcę stworzonej przez siebie w 2022 roku marki kosmetycznej. Informacja ta jest nieoficjalna: JPMorgan i Moelis odmówiło komentarza, na prośby o potwierdzenie doniesień nie odpowiedziała marka Rhode

Gdyby doniesienia te potwierdziły się, Hailey dołączyłaby tym samym do listy innych celebrytów, którzy ostatnio próbowali zarobić na popularności swoich przedsięwzięć biznesowych, uruchomionych w ostatnich latach.

Jak przypominają media, w 2021 roku aktorka Jessica Alba przeprowadziła udaną pierwszą ofertę publiczną swojego przedsięwzięcia z kategorii dóbr konsumpcyjnych The Honest Company. Odnosząca ogromne sukcesy sprzedażowe i szacowana na ponad 2 mld dolarów marka kosmetyczna Rare Beauty, za którą stoi piosenkarka i aktorka Selena Gomez, również szuka nabywcy.

Hailey Bieber jest córką aktora Stephena Baldwina, od kilku lat odnosi sukcesy jako influencerka w mediach społecznościowych – na Instagramie zgromadziła blisko 55 mln obserwujących. Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”.

Marka Rhode (nazwa pochodzi od drugiego imienia Hailey), która została nazwana na cześć drugiego imienia Biebera, generuje roczny przychód w wysokości blisko 200 mln dolarów. Marka Rhode (mająca siedzibę w Los Angeles) specjalizuje się w kosmetykach do pielęgnacji twarzy oraz produktach do makijażu.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. kwiecień 2025 22:11