Firma Nyx Professional Makeup zaprezentowała dziś swoją kolekcję na wiosnę 2023 r. w Roblox, donosi Marketing Dive. Z kolekcją makijażową Nyx można wchodzić w interakcje w „House of Nyx Professional Makeup”, który znajduje się w iHeartLand na platformie. Użytkownicy będą mieli możliwość pozyskania efektu makijażu z limitowanej edycji dla swoich awatarów w grze podczas zwiedzania domu, w którym występuje pawi DJ. Wszystkie filtry są inspirowane faktyczną, fizyczną kolekcją. Ponadto marka wprowadza doświadczenie „Pink Carpet” z udziałem wizażystów, w ramach której użytkownicy mogą robić sobie selfie ze swoimi awatarami i awatarami artystów makijażowych Nyx i rozmawiać z nimi na żywo.
Najnowsza aktywacja Nyx Professional Makeup pokazuje, że pionierzy marketingu w metaverse wykraczają poza zwykłe budowanie obecności w wirtualnych światach; zamiast tego badają, w jaki sposób mogą wzbudzać ciągłe emocje i zaangażowanie za pomocą taktyk, takich jak wprowadzanie nowych produktów. Marka chce połączyć specjalne gry i muzykę z premierą produktu w „House of Nyx Professional Makeup”, który znajduje się w iHeartLand, trwałej przestrzeni metaverse zarządzanej przez iHeartMedia. W przestrzeni często odbywają się aktywacje marek, na przykład dla State Farm.
Aktywacja Roblox kontynuuje tradycję Nyx Professional Makeup, która ma na celu zaskakiwanie swoich klientów interaktywnymi doświadczeniami, jak twierdzi Vivianna Blanch, szefowa marketingu Nyx Professional Makeup w oświadczeniu prasowym. „Cieszymy się, że możemy zanurzyć użytkowników Robloxa w świat rozrywki, sztuki, cyfrowych kosmetyków i autoekspresji” — powiedziała Blanch.
Czytaj także: Polacy nie są gotowi na zakupy w metaverse [BADANIE]