StoryEditor
Targi i konferencje
15.05.2023 00:00

Nowi dostawcy na targach Ambry zaprezentowali się detalistom z Drogerii Koliber

Targi dla detalistów zrzeszonych w partnerskiej sieci drogeryjnej Koliber zorganizowane przez spółkę Ambra / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma Ambra, dostawca kosmetyków i chemii gospodarczej, testuje współpracę z nowymi dostawcami. Ich ofertę poznali uczestnicy targów B2B i konferencji, którą Ambra zorganizowała dla właścicieli sklepów działających sieci partnerskiej Drogerie Koliber.

Ambra – hurtownia kosmetyków i chemii gospodarczej z Pszczyny – działająca w grupie Eurocash, jest dostawcą m.in. do sieci sklepów tradycyjnych zrzeszonych w sieci partnerskiej (luźna franczyza) Drogerie Koliber. Targi B2B i konferencje handlowe to tradycyjne spotkania dystrybutora z jego klientami, podczas których detaliści mogą poznać nowych dostawców i produkty, zrobić zakupy w korzystnych cenach, otrzymać informacje o zmieniających się przepisach, które wpływają na ich biznes oraz poznać trendy, które będą kształtowały rynek.

Nie inaczej było i tym razem. Ambra zaprosiła detalistów do hotelu Lenart w Wieliczce – tu 12 maja br. odbyły się targi i konferencja. Gości przywitali dyrektor generalna Ambry, Klaudia Rudewicz; Joanna Mazur – kierownik Sieci Partnerskiej Drogerie Koliber oraz Jakub Kudzia, menedżer ds. projektów detalicznych Ambra w Grupie Eurocash.

Dzień rozpoczął się od części szkoleniowej. Warsztaty ze technik sprzedaży kosmetyków do makijażu oraz trendów makijażowych poprowadziła Kasia Wrona, wizażystka, wykładowczyni, właścicielka Make-up Manufacture. Uczestnicy warsztatów otrzymali nową książkę Kasi Wrony „Makijażowy anti-aging” – poradnik przygotowany z myślą o kobietach 35+, które chcą się nauczyć wykonywać makijaż, ale także publikacja przydatna dla wizażystów, którzy chcą poszerzyć wiedzę z zakresu makijażu u kobiet dojrzałych.

Praktyczne i pełne wskazówek prezentacje poprowadzili (online) następnie prawnicy z Grupy Eurocash, w której działa Ambra – dotyczące zmieniających się przepisów handlowych i wymagań prezesa UOKiK w zakresie komunikowania cen i promocji (dyrektywa Omnibus), a także również głęboko zmieniającego się prawa pracy i nowych obowiązków pracodawców zatrudniających zarówno na umowę o pracę, jaki i stosujących inne formy zatrudnienia.

Jakub Kudzia – opowiedział detalistom o programie Shelf, który Ambra prowadzi w sklepach spożywczych zarządzając kategoriami kosmetyczno-chemicznymi i poprawiając rentowność sprzedaży oraz zmniejszając poziom obciążającego zapasu. Zaprezentował także nową odsłonę marki własnej Dla Ciebie, którą Ambra wprowadziła w kategorii papierowych artykułów higienicznych.

Dr Krzysztof Łuczak, członek zarządu firmy Blix, omówił wyniku testu, który Ambra i Blix przeprowadziły badając skuteczność e-gazetek promocyjnych Drogerii Koliber, przed ewentualnym wprowadzeniem ich na stałe do aplikacji Blix i działań marketingowych sieci.

Targowa część spotkania przeznaczona była na zakupy promocyjnych pakietów, które przygotowało 56 dostawców kategorii kosmetycznych, chemicznych i higienicznych. Detaliści składali zamówienia, które mogą zrealizować do końca maja. Ze specjalnych targowych ofert mogą także skorzystać detaliści, którzy nie mogli osobiście dojechać na targi – to oferta dla całej sieci Drogerie Koliber. Tych, którzy nie stawili się osobiście w Wieliczce ominęły natomiast super promocje, które można było kupić tylko podczas targów – każda firma przygotowała kilka takich hitów.

Podczas targów każdy zakup był także premiowany upominkiem, który można było wylosować w kole fortuny. Natomiast Ci, którzy zrobili największe zakupy otrzymali od organizatora dodatkowe, atrakcyjne nagrody na koniec dnia. Były one wręczane podczas wieczornej uroczystej kolacji. Nagrody za największą sprzedaż podczas targów – ilościową i wartościową – przypadły także w udziale wystawiającym swoją ofertę firmom.

Wśród wystawców pojawiło się kilka firm, które do tej pory z Ambrą i Drogeriami Koliber nie pracowały. To m.in. firma Foen produkująca perfumowane odświeżacze do samochodów i wnętrz, Briochin – francuska firma produkująca ekologiczne środki czystości, znana marka kosmetyków do makijażu Affect Cosmetics, a także Faktoria Win – jako uzupełnienie oferty i Best Displays z monitorami do wyposażenia drogerii w nowe elementy do komunikacji z konsumentami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
23.04.2025 10:57
Essential Care Mustela Maternité z tytułem "Kosmetyk Wszech Czasów 2025"!
Essential Care Mustela Maternité z tytułem ”Kosmetyk Wszech Czasów 2025”!Materiał Partnera

3 kwietnia 2025 roku, w eleganckich wnętrzach hotelu Crowne Plaza w Warszawie, odbyła się jedna z najważniejszych uroczystości branży beauty – Gala Kosmetyku Wszech Czasów, organizowana przez redakcję Wizaz.pl. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli topowych marek kosmetycznych, influencerów, redaktorki urodowe i ekspertów rynku. Wśród nagrodzonych marek nie zabrakło Musteli, która otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii Produkt do Pielęgnacji Ciała za Multifunkcyjne Mleczko Essential Care z linii Maternité.c

To wyjątkowa nagroda, bo przyznawana na podstawie realnych opinii użytkowniczek katalogu KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) – kobiet, które każdego dnia dzielą się swoimi doświadczeniami i wrażeniami związanymi z używaniem kosmetyków. Głosami tysięcy recenzentek mleczko Mustela zdobyło uznanie nie tylko jako produkt skuteczny, ale też funkcjonalny i skupiony na potrzebach kobiecego ciała w okresie ciąży i po porodzie.

Sukces, który ma głos kobiet

Multifunkcyjne Mleczko Essential Care to więcej niż kosmetyk – to towarzysz codzienności dla wielu kobiet. Jego lekka, szybko wchłaniająca się formuła łączy intensywne nawilżenie z delikatnością, jakiej potrzebuje wrażliwa, napięta i skłonna do rozstępów skóra. To właśnie kobiety – mamy, przyszłe mamy, kobiety świadome i wymagające – uczyniły z tego mleczka swój pierwszy wybór i to one zdecydowały o jego sukcesie.

To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, bo pochodzi od kobiet – tych, które są z nami na co dzień, które wybierają Mustelę w jednym z najważniejszych momentów w swoim życiu. Nie ma dla nas większej satysfakcji niż świadomość, że nasze produkty realnie wspierają kobiety i odpowiadają na ich potrzeby. Jesteśmy dumni, bo to nie tylko sukces kosmetyku, ale całej filozofii Mustela, opartej na zaufaniu, bezpieczeństwie i trosce. Wyróżnienie dla Essential Care to potwierdzenie, że marka idzie we właściwym kierunku i nie schodzi z obranej drogi jakości, odpowiedzialności i autentyczności – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience), odbierająca nagrodę w imieniu marki.

KWC – kompas kobiet w świecie pielęgnacji

Gala była świętem tych marek, które budują prawdziwe relacje z konsumentkami oraz przypomnieniem, że za każdą recenzją kryje się realna osoba, jej historia, potrzeby i emocje. Warto podkreślić, że wśród wyróżnionych produktów znajdują się prawdziwe perełki kosmetycznego świata – produkty, które łączą wyjątkową skuteczność z niezawodną jakością. To właśnie ich efektywność, bezpieczeństwo i pozytywny wpływ na codzienną pielęgnację sprawiają, że zyskały one zaufanie użytkowniczek w sieci. W tegorocznej edycji uhonorowano aż 76 Kosmetyków Wszech Czasów oraz 25 IKON Wszech Czasów – produktów, które od lat utrzymują się na szczycie zaufania i skuteczności. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
11.04.2025 15:37
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-Wschodniej
Targi Marca Poland 2025 – nowa przestrzeń dla marek własnych w Europie Środkowo-WschodniejFotobueno

W dniach 2-3 kwietnia 2025 roku odbyła się pierwsza edycja targów Marca Poland, wydarzenia przygotowanego dla branży marek własnych, które stanowi nową przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze gospodarki. Organizatorami targów są liderzy przemysłu eventowego Grupa Bologna Fiere oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie (Grupa MTP). Bazując na doświadczeniu i sukcesie targów w Bolonii, które odbywają się od ponad 20 lat, Marca Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku Europy Środkowo-Wschodniej, łącząc producentów, detalistów oraz dystrybutorów którzy pragną rozwijać swoją ofertę marek własnych.

Wymiana wiedzy i doświadczeń biznesowych

W przestrzeni wystawienniczej pawilonu numer 7, swoją ofertę zaprezentowało blisko 100 wystawców, z Polski, Włoch, Austrii i Hiszpanii. Na stoiskach dostępne były produkty spożywcze, chemia i kosmetyki oraz produkty petcare. Dodatkowo w strefie innowacyjnych produktowych IPLS zaprezentowano ponad 400 nowości, a eksperci z międzynarodowej organizacji IPLC dzielili się wiedzą na temat globalnych trendów i strategii w sektorze private label. Targi były miejscem dynamicznej wymiany wiedzy, kontaktów i doświadczeń. Na scenie pojawili się specjaliści, którzy omówili m.in. dane rynkowe z Europy, rolę sieci handlowych, dyskontów, marketing mix oraz praktyczne wskazówki dla dostawców zainteresowanych współpracą z sieciami handlowymi. Udział w prezentacjach był okazją do lepszego zrozumienia oczekiwań rynku i wdrożenia efektywnych modeli współpracy.

image
Fotobueno

Premierowa edycja zgromadziła 620 uczestników wśród nich byli kupcy i menedżerowie z ponad 20 krajów Europy, Azji i Bliskiego Wschodu, miedzy innymi z Polski, Włoch, Słowacji, Hiszpanii, Grecji, Izraela, Francji, Finlandii, Kosowa, Kataru, Belgii, Rumunii, Ukrainy czy Indii. Obecność tak szerokiej grupy międzynarodowych uczestników świadczy o rosnącym znaczeniu tego wydarzenia na rynku marek własnych.

Profil profesjonalnego zwiedzającego stanowili: prezesi, dyrektorzy generalni, kierownicy ds. zakupów, kupcy oraz menedżerowie ds. marketingu. Dzięki nowoczesnym narzędziom, takim jak aplikacja do umawiania spotkań, uczestnicy mogli łatwiej zaplanować spotkania i nawiązać współpracę z kluczowymi graczami rynku marek własnych.

Przyszłość targów Marca Poland

Druga edycja targów Marca Poland odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia 2026 roku.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu, które stawia na współpracę, rozwój oraz innowacje w sektorze marek własnych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 02:45