W Stanach Zjednoczonych jest średnio 168,2 tys. wyszukiwań miesięcznie dotyczących szczotki z gorącym powietrzem, co oznacza wzrost o 35,7 proc. i dużą ilość w porównaniu z innymi narzędziami do włosów. Istnieje duża konkurencja pomiędzy czterema liderami rynku: Revlon, Conair, Hot Tools i L’ange.
Liczba wyszukiwań dotyczących wolumetrii w segmencie pielęgnacji włosów wzrosła o 15,9 proc., a najpopularniejsze fryzury obejmowały wilczą fryzurę, grzywkę i puszyste włosy.
Średnia miesięczna liczba wyszukiwań bronzerów w sztyfcie do twarzy wynosi 3,9 tys., co stanowi wzrost o 27,9 proc., ale wciąż stosunkowo nisko w porównaniu z innymi produktami do bronzerów do twarzy. Na rynku jest dwóch liderów: Milk Makeup i Benefit Cosmetics.
Dane Spate wskazują na wzrost ogólnego zainteresowania sztyftami do makijażu. Ten produkt może być popularny również ze względu na łatwy do zastosowania format i jego wykorzystanie przez osoby działające w mediach społecznościowych.
Średnia miesięczna liczba wyszukiwań suplementów wzmacniających pamięć wynosi 35,8 tys., co oznacza wzrost o 13,6 proc. Istnieje duża konkurencja pomiędzy dwoma liderami rynku: Doterra i Olly.
Najpopularniejsze podobne wyszukiwania to wzmocnienie, ulepszenie i wsparcie.
Przeczytaj również: Spersonalizowane podejście do klienta to ważny trend w branży kosmetycznej [Euromonitor International]