StoryEditor
Drogerie
04.09.2018 00:00

Nowe drogerie w sieci Koliber

Przybywa zrzeszonych drogerii w sieci Koliber. W sierpniu dołączyły do niej dwie nowe placówki. W najbliższych miesiącach planowane są otwarcia kolejnych drogerii.

Nowe drogerie pod szyldem franczyzowej sieci Koliber ruszyły 23 sierpnia br. w Żorach, w ścisłym sąsiedztwie Rynku, przy ulicy Moniuszki 7. Miesiąc wcześniej właściciel tego sklepu uruchomił także drogerię Koliber w Jastrzębiu Zdroju.

Kolejna nowa placówka Kolibra powstała w Szczyrku, przy ul. Myśliwskiej 24 – to obecnie jedyna drogeria w tym turystycznym miasteczku.

Zespół Kolibra i właściciele sklepów zadbali o to, by o otwarciach drogerii było głośno. Informacje o nowych sklepach pojawiły się  w mediach społecznościowych, kolportowane były także gazetki z ofertą promocyjną. Na konsumentów czekały także specjalne  rabaty, upominki oraz bezpłatne dermokonsultacje. Dzieci otrzymywały balony, maskotki, kolorowanki, kredki, okulary.  Zaangażowanie przyniosło efekty. – Pierwszy dzień przekroczył nasze wszelkie oczekiwania dotyczące liczby osób, które nas odwiedziły i obrotów – mówi Marcin Marek właściciel Drogerii Koliber w Szczyrku.

Obie drogerie – w Żorach i w Szczyrku – są otwarte od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00, oraz w soboty od 9.00 do 14.00. Na ich asortyment składają się szeroka oferta kosmetyków oraz najczęściej poszukiwane produkty z kategorii chemii gospodarczej.  

Drogerie Koliber to franczyzowa sieć sklepów. Do sieci należy około 140 placówek. Sklepy sieci  znajdują się obecnie głównie na terenie woj. śląskiego, małopolskiego, opolskiego, łódzkiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego. Organizatorem sieci i głównym dostawcą jest spółka  Ambra – dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków z Czechowic-Dziedzic. Firma należy do Grupy Eurocash, która skupia szereg sieci franczyzowych z rynku spożywczego, m.in. Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, abc, a także sieci drogeryjne Koliber i Kontigo.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
27.03.2025 09:40
Hebe podsumowuje 2024 rok z imponującymi wynikami i planami ekspansji
Hebe

W 2025 roku Hebe planuje utrzymać tempo rozwoju, zapowiadając otwarcie około 30 nowych sklepów w Polsce. Firma podkreśla, że kanał online nadal będzie jednym z głównych filarów wzrostu, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Połączenie inwestycji w e-commerce oraz rozwój sieci fizycznej ma pozwolić Hebe na dalsze umacnianie pozycji w segmencie kosmetyczno-drogeryjnym.

Sieć drogerii Hebe zakończyła 2024 rok z wyraźnym wzrostem sprzedaży i ambitnymi planami na przyszłość. Firma odnotowała wzrost sprzedaży o 18,1 proc. w walucie lokalnej, a sprzedaż porównywalna (LFL) zwiększyła się o 8,5 proc. W przeliczeniu na euro obroty osiągnęły 583 mln euro, co oznacza wzrost o 24,3 proc. względem 2023 roku. Istotnym elementem strategii firmy pozostaje e-commerce — sprzedaż online stanowiła około 20 proc. całkowitych przychodów w 2024 roku.

Dobre wyniki sprzedażowe przełożyły się również na wzrost rentowności operacyjnej. EBITDA Hebe zwiększyła się o 39,4 proc. w ujęciu eurowym, a w walucie lokalnej wzrost wyniósł 32,4 proc. Marża EBITDA wzrosła do poziomu 10,2 proc., w porównaniu do 9,1 proc. w 2023 roku, co wskazuje na skuteczne zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi.

Rok 2024 był także okresem dynamicznego rozwoju sieci stacjonarnej Hebe. W Polsce otwarto 36 nowych sklepów, z czego 33 to wzrost netto po uwzględnieniu zamknięć. Ekspansja objęła także rynki zagraniczne — uruchomiono 2 nowe placówki na Słowacji oraz 1 w Czechach, co potwierdza umiędzynarodowienie strategii marki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 02:28