StoryEditor
Drogerie
16.12.2022 00:00

Nowa drogeria Hebe w Warszawie - tym razem na Odolanach

Nowa lokalizacja drogerii Hebe została dzisiaj otwarta w nowowybudowanym segmencie osiedla Bliska Wola przy ulicy Kasprzaka 29 na warszawskich Odolanach. To kolejna drogeria Hebe w obrębie Woli.

Na warszawskiej Woli pojawiła się nowa drogeria Hebe; znajduje się ona na rogu ulicy Marcina Kasprzaka i Alei Prymasa Tysiąclecia. Nowa lokalizacja ma dział zarówno dermokosmetyczny, jak i makijażowy, pielęgnacyjny, z kosmetykami dla mężczyzn i dzieci oraz z zapachami zarówno luksusowych, jak i budżetowych marek.
 


Dwa regały z zapachami mieszczą w sobie uznane marki, takie jak Burberry, Joop! czy Calvin Klein, ale fani i fanki bardziej budżetowych, przyjaznych portfelowi opcji znajdą tu także produkty La Rive, Vittorio Bellucci i Mexx.
 


Szczególnie interesujące są regały z produktami do pielęgnacji włosów; znaleźć na nich można nie tylko klasyczne, popularne marki jak Glisskur, Schwarzkopf, Batiste czy L'Oreal, ale także brandy niszowe, spopularyzowane w Polsce przez włosomaniaczki. Należą do nich między innymi Anwen, Banfi, Encanto i Kallos.
 


Na dziale z produktami do pielęgnacji i stylizacji włosów znajdziemy bogatą ofertę ozdób. Spinki, opaski, wsuwki i inne akcesoria są utrzymane w modnej stylistyce, a wśród nich znajdziemy produkty ich uznanych marek, jak Frank Provost i Jean Louis David.
 


Klienci i klientki mogą zaopatrzyć się nie tylko w kosmetyki, ale także w soczewki kontaktowe, płyny do nich i okulary z niską mocą.
 


Doskonale zaopatrzone jest stoisko z przyborami do makijażu; pędzle do wszystkich możliwych kosmetyków sypkich i płynnych, gąbeczki do podkładu, płyny do dezynfekcji i prania pędzli i gąbek, a także sztuczne rzęsy czekają na zainteresowane osoby.
 


W sklepie znajdziemy również regał z suplementami diety i podstawowymi lekami OTC, a także prezerwatywami i lubrykantami.



Z okazji otwarcia na klientów i klientki czekają bardzo atrakcyjne promocje aż do 70 proc. obniżki. Według biura prasowego sieci, "Z okazji otwarcia najnowszego sklepu Hebe, klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich to „Makijaż do -50%”. Promocja obowiązuje od 16 do 31 grudnia 2022 roku i obejmuje kosmetyki marek takich jak Eveline Cosmetics, Max Factor, L’Oréal, Maybelline i Ecocera. W drugiej promocji z okazji otwarcia, którą jest „Produkty naturalne i wegańskie do -50%”, znajdziemy produkty marek m.in.: Nacomi, Only Bio, Feel Free, Needit Nature i Uzdrovisco. Promocja trwa od 16 do 31 grudnia 2022 roku". Śnieżna pogoda nie odstręczyła ich od zakupów, a przed wejściem hostowie częstowali ich krówkami.
 

Drogeria Hebe przy ul. Kasprzaka 29 otwarta będzie od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-21:00, a w soboty i niedziele handlowe w godz. 09:00-18:00.

Czytaj także: Drogerie Hebe w ocenie konsumentów mają najszerszą ofertę polskich kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.11.2024 17:24
Hebe najlepszą siecią drogeryjną według konsumentów w rankingu Drogeria Roku 2024
Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe ze statuetką Best of The Best w rankingu Drogeria Roku 2024fot. Shootit

Sieć Hebe zwyciężyła w rankingu Drogeria Roku 2024 zyskując najlepszy wynik w kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne, jak i w całym badaniu.

Sieć Hebe zwyciężyła w tegorocznym rankingu Drogeria Roku zajmując pierwsze miejsce w kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne oraz zdobywając statuetkę Best of The Best.

O takim wyniku zadecydowali konsumenci w badaniu przeprowadzonym na panelu 1600 internautów kupujących produkty kosmetyczne przez firmę Mobile Institute na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych. Badanie zostało przeprowadzone w sierpniu br. a statuetki rozdaliśmy 24 października br. podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024.

Respondenci biorący udział w badaniu zostali poproszeni o wskazanie miejsc, gdzie najczęściej kupują kosmetyki oraz o ocenę znanych im sieci drogerii i perfumerii stacjonarnych oraz e-drogerii i e-perfumerii. Konsumenci przyznawali oceny oceniając firmy handlowe w kilkunastu kategoriach takich jak m.in.: najszerszy i najciekawszy asortyment, śledzenie trendów i wprowadzanie nowości, najbardziej atrakcyjne ceny i promocje, przyjazna i profesjonalna obsługa, komunikacja z konsumentami, wygoda i estetyka kupowania, programy lojalnościowe i oferta dla stałych klientów.

O wygranej decydowała najwyższa średnia ocena uzyskana we wszystkich kategoriach.

Hebe uzyskało największą średnią wśród sieci drogeryjnych i perfumeryjnych oraz w całym rankingu.

image
Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe; Katarzyna Bochner, Wiadomości Kosmetyczne
fot. Shootit

Na drugim miejscu w kategorii sieci drogeryjne i perfumeryjne znalazła się Sephora, na trzecim Douglas.

Natomiast pierwsze miejsce w kategorii E-drogerie zajęła Cocolita.pl. Miejsce drugie Douglas.pl, trzecie – Wizaz24.pl.

Respondenci wskazali także spontanicznie miejsce, gdzie zwykle kupują kosmetyki. Mieli za zadanie podać pierwszą nazwę, która nasuwa im się na myśl. Najsilniejszą markę okazała się mieć sieć Rossmann.

Po raz pierwszy Wiadomości Kosmetyczne zdecydowały się przyznać także nagrodę redakcyjną. W uznaniu odwagi biznesowej, trafiła ona do firmy Super-Pharm Poland, za wprowadzenie na polski rynek nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm.  

Czytaj także i zobacz galerię zdjęć: Hebe, Cocolita, Rossmann na podium w rankingu Drogeria Roku 2024

image
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Shootit

Drogeria Roku to ranking organizowany od kilkunastu lat przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych, w którym wyłaniane są najlepsze miejsca sprzedaży kosmetyków. Od edycji 2023 laureatów rankingu wskazują konsumenci. We wcześniejszych edycjach laureatów wskazywało jury złożone z menedżerów z czołowych firm kosmetycznych oraz firm badawczych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
07.11.2024 15:26
Pelion sprzedaje Drogerie Natura funduszowi Mutares
fot. Drogerie Natura

Drogerie Natura zmieniają właściciela. Międzynarodowy fundusz Mutares SE & Co. KGaA przejmuje drogeryjną sieć od Pelion SA. Przedwstępna umowa wymaga zatwierdzenia przez UOKiK.

Spółka Pelion S.A., będąca właścicielem Natury, 6 listopada 2024 r. zawarła z Mutares SE & Co. KGaA przedwstępną umowę sprzedaży 100 proc. udziałów w Natura Sp. z o.o. 

Umowa między Pelion i Mutares wymaga zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Po uzyskaniu zgody UOKiK Mutares stanie się nowym właścicielem Natury.

Jak podkreśla zarząd Mutares w komunikacie: "Natura jest ugruntowanym graczem w stale rozwijającym się sektorze urody, posiadającym szeroką ofertę o znacznym potencjale wzrostu, obejmującą zarówno uznane międzynarodowe brandy, jak i wysokiej jakości marki własne".

Jak podaje Pelion: "dla Natury transakcja jest szansą na dalszy i dynamiczny rozwój, dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb konsumentów, a także umocnienie pozycji na konkurencyjnym, ale perspektywicznym rynku kosmetycznym i drogeryjnym w Polsce". 

Strony liczą, że transakcja zakończy się w IV kwartale 2024 r.

Drogerie Natura prowadzą sieć blisko 300 sklepów kosmetycznych w Polsce i sklep internetowy drogerienatura.pl. W ostatnich latach spółka borykała się z rentownością. 

Czytaj więcej: Drogerie Natura zamykają nierentowne sklepy

Mutares to międzynarodowy inwestor private equity skoncentrowany na inwestycjach w spółki w sytuacjach szczególnych (special situations). Siedziba firmy znajduję się w Monachium, a swoją aktywność inwestycyjną prowadzi ona poprzez 11 europejskich biur lokalnych, w tym biuro w Warszawie. 

Firma specjalizuje się w szczególności w inwestycjach w części dużych korporacji (carve-outs) oraz w średnie i duże przedsiębiorstwa, które wymagają restrukturyzacji operacyjnej.

Jak podaje Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych, Mutares poszukuje celów inwestycyjnych o wysokim potencjale poprawy działalności operacyjnej, które mają już ugruntowany model biznesowy, często połączony z silną marką. Spółki, które potencjalnie mogą znaleźć się w portfolio funduszu powinny generować nie mniej niż 30 milionów euro przychodów rocznie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. listopad 2024 02:35