StoryEditor
Drogerie
21.12.2022 00:00

Nowa drogeria Hebe w Rzeszowie już otwarta w galerii Nowy Świat

Najnowszy sklep sieci drogerii Hebe został otwarty 21 grudnia 2022 r. w Galerii Nowy Świat, ul. Krakowska 20 w Rzeszowie. To już siódmy sklep Hebe zlokalizowany w tym mieście.

Nowy sklep sieci Hebe w Rzeszowie znajduje się w galerii handlowej Nowy Świat, znajdującej się na ulicy Krakowskiej 20. Lokalizacja została wyposażona z myślą o optymalizacji zakupów, intuicyjnym rozkładzie rodzajów produktów w szafach i na regałach, oraz jest przestronna i zorientowana na wygodne dobranie koloru np. podkładu w stosownym oświetleniu.

Z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych Pierwsza to „makijaż do -50%” Promocja obowiązuje od 21 do 31 grudnia bieżącego roku i obejmuje kosmetyki następujących marek: Ecocera, L'Oréal, Max Factor, Eveline Cosmetics i Maybelline. Drugą promocją z okazji otwarcia jest „Do -50% na produkty naturalne i wegańskie”. Obejmują ją produkty marek: Only Bio, Needit Nature, Nacomi, Feel Free czy Uzdrowisco. Okres trwania promocji trwa od 21 do 31 grudnia bieżącego roku.
 



Hebe to sieć sklepów drogeryjnych oferująca starannie wyselekcjonowany i podyktowany trendami w pielęgnacji, makijażu i suplementacji asortyment różnorodnych i ekskluzywnych produktów marek takich jak Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. Sieć drogerii Hebe oferuje szeroką gamę kosmetyków wegańskich, koreańskich, naturalnych i profesjonalnych. W sklepach możliwy jest również zakup dermokosmetyków, zapachów (w tym perfum, mgiełek zapachowych i wód toaletowych), suplementów diety oraz profesjonalnych przyborów do makijażu, np. gąbek do podkładu lub pędzli.

Czytaj także: Nowa drogeria Hebe w Warszawie - tym razem na Odolanach

Halo Wieś
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.02.2025 14:38
Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym
Agata Grysiak

W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki.

Walentynkowe lizaki dostępne w Rossmannie to wyjątkowa propozycja dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Cały dochód ze sprzedaży trafi do Szlachetnej Paczki – organizacji, która w 2024 roku połączyła ponad 700 tysięcy darczyńców i wolontariuszy, by pomóc 44 tysiącom rodzin w potrzebie. Wartość przekazanej pomocy wyniosła blisko 72,5 miliona złotych, a zakup każdego lizaka to kolejny krok w stronę dalszego wspierania najbardziej potrzebujących.

Lizaki zostały przygotowane przez Manufakturę Cukierków, co oznacza, że każdy z nich wykonano ręcznie, bez użycia konserwantów, glutenu i sztucznych barwników. Produkt jest również bezpieczny dla alergików i osób z nietolerancją laktozy. Cena jednego lizaka wynosi 6,49 zł, a akcja potrwa od 4 do 14 lutego lub do momentu wyczerpania zapasów. Kupując ten drobny upominek, klienci Rossmanna mogą nie tylko sprawić radość bliskim, ale też realnie przyczynić się do pomocy innym.

Lizaki są porównywane do sławetnych misiów, które co roku elektryzują konsumentki i konsumentów w okresie świat bożego narodzenia; akcja “Podaruj Misia”, wobec której wytworzył się już uzus językowy "misie w Rossmannie", to coroczna inicjatywa charytatywna organizowana przez sieć drogerii Rossmann we współpracy z Fundacją TVN. Jej celem jest wsparcie potrzebujących dzieci i młodzieży poprzez sprzedaż specjalnie zaprojektowanych pluszowych misiów. Całkowity dochód ze sprzedaży tych maskotek przeznaczany jest na cele dobroczynne.

Czytaj także: Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
03.02.2025 08:00
Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków

Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach.

W swoich smartfonach aplikację Rossmann PL ma już 10 mln Polaków. Nie tylko coraz więcej osób korzysta z aplikacji Rossmann PL, ale rośnie również częstotliwość jej używania. Aplikacja pełni bowiem rolę „asystenta” na zakupach: przypomina o kuponach zniżkowych, ulubionych produktach w promocji, daje możliwość zakupów Rossmann GO (bez konieczności podchodzenia do kasy, wygodna płatność przez telefon). 

Czytaj też: Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów

 – Klienci bardzo chętnie korzystają z funkcji i akcji, które dają im oszczędność na zakupach w Rossmannie: „Kupon za uśmiech” oraz „Cena z apką” – podkreśla sieć w swoim komunikacie.

Aby skorzystać z opcji „Kupon za uśmiech”, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w apce i uśmiechnąć się do telefonu. Po chwili wyświetli klientowi informację o specjalnej ofercie. Kupon można zrealizować w drogerii stacjonarnej do końca danego dnia. Każdego dnia (z wyjątkiem niedziel i świąt) od godziny 6.00 można, uśmiechając się do telefonu, zdobyć nowy kupon  – z innymi produktami. 

Na użytkowników (zarejestrowanych w Klubie Rossmann) czekają kupony rabatowe z atrakcyjnymi promocjami: 1+1, 2+1 lub 2+2.

„Cena z apką” to promocyjne ceny na wybrane, specjalnie oznaczone produkty. Należy ich szukać na półkach, w aplikacji i na stronie internetowej. Żeby kupić wybrany produkt w niższej cenie wystarczy zeskanować aplikację przy kasie, skorzystać z zakupów z funkcją Rossmann GO lub zrobić zakupy w drogerii internetowej Rossmann.

Czytaj też: Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 13:46