StoryEditor

Neutrogena wprowadza spersonalizowane suplementy anti-ageing drukowane w 3D

Nourished nawiązał współpracę ze znaną z kosmetyków pielęgnacyjnych marką Neutrogena w celu opracowania The Ageless Skinstack, spersonalizowanych suplementów diety dla zdrowia skóry wydrukowanych w 3D, o których mówi się, że wspierają zdrową skórę od wewnątrz.

Na stronie internetowej Nourished x Neutrogena Skin360 SkinStacks konsumenci korzystają z cyfrowej oceny skóry Neutrogena Skin360, aby zeskanować i zrobić zdjęcie swojej twarzy. Następnie Skin360 rekomenduje spersonalizowane zestawy Skinstacks w oparciu o indywidualny cel zdrowia skóry konsumenta — Bez Wieku, Przejrzysta, Nawilżona, Rozświetlona lub Odporna (na szkodliwe warunki) — z siedmioma warstwami witamin i składników odżywczych. Każdy zestaw składników odżywczych jest pokryty bezcukrowymi kryształkami o smaku wybranym przez użytkownika i zawiera następujące kluczowe składniki: maltitol, erytrytol, pektyna, cytrynian potasu, kwas cytrynowy, maltodekstryna, kwas jabłkowy, witamina A, witamina E, witamina C, selen, witamina D3, cynk, ryboflawina, koenzym Q10, naturalne barwniki i naturalne aromaty z roślin i owoców.

„Drukowanie 3D oznacza, że musimy zamówić tylko dokładnie takie ilości składników, jakich potrzebujemy” — powiedziała Melissa Snover, dyrektor generalna i założycielka firmy Nourished, która początkowo wykorzystała tę technologię do stworzenia spersonalizowanych cukierków w The Magic Candy Factory i ostatecznie dostrzegła jej potencjał dla zdrowia i branży wellness.

W Neutrogena opieramy się na przekonaniu, że piękno zaczyna się od zdrowej skóry i jesteśmy dumni z dziedzictwa, które konsekwentnie dostarcza rozwiązania dla pielęgnacji skóry zbudowane na styku badań i technologii, w sposób, który sprawia, że zaawansowana nauka jest prosta i dostępna dla naszych konsumentów,” powiedział Roberto Khoury, wiceprezes senior Neutrogena. „Współpraca z Nourished pozwala nam kontynuować to zobowiązanie, łącząc naszą wielokrotnie nagradzaną cyfrową ocenę skóry z elegancką technologią druku 3D Nourished w celu tworzenia suplementów diety na żądanie, aby pomóc konsumentom osiągnąć ich osobiste cele w zakresie pielęgnacji skóry”.

Każde zamówienie jest drukowane przez Nourished na żądanie, aby zapewnić świeżość, a następnie dostarczane w opakowaniach w 100 proc. wolnych od plastiku, nadających się do kompostowania w domu. Według Neutrogena 28-dniowa dostawa spersonalizowanych produktów kosztuje 49,99 dolarów i dociera w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

Czytaj także: Branżę suplementów diety czeka zmiana przepisów dotyczących reklamy i prezentowania produktów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost rozszerza usługę wysyłki przedmiotów na kolejne lotniska w Polsce
InPost
Grupa InPost rozszerza liczbę portów oferujących unikatową usługę wysyłki przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa na lotnisku. Urządzenia InPost były dostępne na czterech lotniskach, a od lipca pasażerowie odlatujący z Modlina, Radomia i Zielonej Góry też mogą korzystać z wysyłki przedmiotów za pomocą maszyny Paczkomat InPost.

Urządzenia InPost, które umożliwiają wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa, są teraz dostępne na kolejnych lotniskach w Polsce. Waldemar Brzoska z InPost informuje, że usługa ma na celu umożliwienie pasażerom wysyłki wartościowych przedmiotów, które nie mogą być przewożone w bagażu podręcznym. Rozwiązanie to jest już dostępne na lotniskach w Modlinie (Port Lotniczy Warszawa/Modlin), Radomiu (Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku) i Zielonej Górze (Port lotniczy Zielona Góra-Babimost).

Przedmiot, który zostanie zatrzymany podczas kontroli bezpieczeństwa, należy umieścić w worku strunowym i odpowiednio oznakować. Następnie pasażer w specjalnie wyznaczonym miejscu będzie mógł zapakować go w karton o właściwym rozmiarze i umieścić w skrytce Paczkomatu. Przesyłkę nadaje się za pomocą aplikacji InPost Mobile. Paczkomat na lotnisku pozwala na wysyłkę krajową do innego urządzenia InPost lub kurierem na wybrany adres. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, pasażer przechodzi kontrolę bezpieczeństwa. Na lotnisku w Modlinie wprowadzenie Paczkomatów pozwala uniknąć konieczności wykupywania usługi Fast Track, co ma przynieść dodatkowe korzyści w postaci oszczędności i wygody dla podróżnych.

Anna Dermont, rzeczniczka PPL, zaznacza, że podobne urządzenia na Lotnisku Chopina w Warszawie spotkały się z pozytywnym odbiorem. Rozszerzenie usługi na kolejne lotniska, takie jak Radom i Zielona Góra, ma na celu zapewnienie wygody pasażerom i ułatwienie podróży. Wprowadzenie Paczkomatów na większą liczbę lotnisk w Polsce ma podnieść standard obsługi podróżnych.

Czytaj także: Sunew Med wystartował z kampanią marketingową na lotnisku w Gdańsku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55
Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej
Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharmfot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:55