StoryEditor
Producenci
30.05.2023 00:00

Miya Cosmetics wsparła Fundację Rak‘n‘Roll

Program Boskie Matki, który wsparło Miya Cosmetics, to unikalna pomoc dla kobiet w ciąży chorych na raka, zapewnienie im niezbędnej wiedzy i warunków do podjęcia własnej decyzji o utrzymaniu lub przerwaniu ciąży. / materiały marketingowe Miya Cosmetics
Marka kosmetyczna Miya Cosmetics wsparła Fundację Rak‘n‘Roll w ramach projektu Boskie Matki - 10 proc. przychodów ze sprzedaży produktów w Dzień Matki zostało przekazanych na rzecz pomocy kobietom chorym na raka, a będącym jednocześnie w ciąży.

Tegoroczny Dzień Matki był przyczynkiem do bardzo różnorodnych działań marketingowych, w tym w ramach CSR. Jedną z marek, które postanowiły z tej okazji wesprzeć szczytny cel i zwrócić uwagę na ważki problem, jest Miya Cosmetics; firma zdecydowała się wspomóc działania Fundacji Rak‘n‘Roll. Pomoc jest elementem projektu Boskie Matki; program jest wyjątkową inicjatywą, która oferuje wsparcie kobietom w ciąży dotkniętym rakiem. Głównym celem programu jest zapewnienie tym kobietom niezbędnej wiedzy, warunków i wsparcia, aby mogły podjąć własną decyzję dotyczącą kontynuacji lub przerwania ciąży oraz zapewnienie im opieki niezależnie od podjętej decyzji.

Program Boskie Matki dąży do tego, aby kobiety w ciąży, które zmierzyły się z diagnozą raka, miały dostęp do kompleksowej informacji, która umożliwia im dokonanie świadomego wyboru zgodnie z ich osobistymi przekonaniami i potrzebami. Zapewniając wsparcie emocjonalne, medyczne i prawnicze, program stawia na pierwszym miejscu dobrostan tych kobiet i ich zdolność do podjęcia decyzji, które będą dla nich najlepsze.

W poście na Facebooku i LinkedInie czytamy: Dzień Matki – podziękowanie i wsparcie dla Boskich Matek! Z okazji Dnia Matki pragniemy wyrazić nasze serdeczne podziękowania dla wszystkich niesamowitych Matek, które pełne miłości i poświęcenia wpływają na nasze życie. Chcielibyśmy także ogłosić, że dzisiaj przekazujemy 10 proc. naszych przychodów na Fundację Rak‘n‘Roll, wspierającą Boskie Matki w ich walce z chorobą. Wasza wytrwałość i determinacja stanowią prawdziwe źródło inspiracji!
 

Fundacja Rak‘n‘Roll to założona przez Magdalenę Prokopowicz organizacja non-profit, która została założona w celu wsparcia osób dotkniętych chorobami nowotworowymi, zwłaszcza rakiem. Fundacja koncentruje się na zapewnieniu pomocy zarówno pacjentom, jak i ich rodzinom w walce z chorobą poprzez dostarczanie wsparcia emocjonalnego, finansowego i informacyjnego. Głównym celem Fundacji Rak‘n‘Roll jest zwiększenie świadomości na temat raka oraz edukacja społeczeństwa na temat profilaktyki, wczesnego wykrywania i opieki nad chorymi. Organizacja prowadzi kampanie informacyjne, organizuje spotkania edukacyjne, seminaria i warsztaty, aby dotrzeć do jak największej liczby osób i podzielić się istotnymi informacjami na temat raka.

Czytaj także: Miya szykuje się do przejęć. Rozmawia już z kilkoma celami akwizycyjnymi

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:23