Decyzja o współpracy marki Miya i agencji Zenith została podjęta bez przetargu.
– We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box, przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt podziela te same wartości – skomentował Leszek Kłosiński, CEO/president of the board Miya Cosmetics
W ramach współpracy, agencja Zenith będzie odpowiedzialna za planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Pierwsza wspólna kampania ruszyła już na początku października, działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.
– Miya jest polską marką kosmetyczną inspirowaną stylem życia nowoczesnych, aktywnych kobiet. Wyrosła z działań w social mediach, teraz chce zawalczyć o szerszy udział w rynku, a my z naszym doświadczeniem i wiedzą z chęcią w tym pomożemy – mówi Anna Brajbisz, communications & business director w Zenith, odpowiedzialna za zespół Miya.