Z końcem lipca kosmetyki True men skin care wchodzą do sprzedaży w Notino. Dzięki temu marka będzie dostępna dla klientów w 24 krajach Europy, w tym w Rosji.
– Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem z naszymi produktami na wirtualne półki Notino. To duże osiągnięcie dla tak młodej marki jak nasza. Mimo obecności na rynku od zaledwie kilku miesięcy narzuciliśmy sobie bardzo duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne – mówi Maciej Adamaszek, twórca True men skin care i prezes FerrumLabs.
Produkty True men skin care weszły już na osiem rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W Polsce, kosmetyki True men skin care są w sprzedaży zarówno dla klienta indywidualnego, ale są też dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych na terenie całego kraju.
– Współpraca z największą platformą e-commercową na świecie i z największą europejską drogerią to ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji. Mogę już teraz zdradzić, że szykujemy kolejne newsy związane z dużymi współpracami i jeszcze większą dystrybucją – dodał Maciej Adamaszek.
Środki na rozwój marki, zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu spółka pozyskuje z emisji akcji, która odbywa się od kilku tygodni na platformie Beesfund. Jak dotąd spółka zamknęła sprzedaż serii B o łącznej wartości niemal 225 tys. zł. Inwestorzy mogą zakupić jeszcze akcje serii C i D. Łączna wartość emisji to 1,5 mln zł.