Polska marka kosmetyczna Bell stworzyła nową, limitowaną kolekcję kosmetyków wspólnie z członkiniami internetowego projektu GenZie. Hania, Faustyna i Wiktoria były zaangażowane w cały proces tworzenia kosmetyków – od wyboru ich barwy i konsystencji, przez opracowanie własnych receptur zapachowych, aż po design całej linii i wygląd opakowań. Odwiedziły też fabrykę Bell w podwarszawskim Józefowie, gdzie testowały różne produkty i wielokrotnie zmieniały formuły do momentu osiągnięcia satysfakcjonującego efektu.
Po dziewięciu miesiącach kolekcja była gotowa. W jej skład wchodzi 7 kosmetyków w ponad 20 różnych wersjach kolorystycznych, które nawiązują do nurtu girl power.
– Chcieliśmy w pełni oddać stworzenie tej kolekcji w ręce dziewczyn. W tym celu udostępniliśmy cały nasz know-how i daliśmy im tyle czasu, ile potrzebowały. W efekcie powstały świetne jakościowo kosmetyki o pięknych kolorach i odpowiedniej pigmentacji, utrzymane w bardzo przystępnych cenach – mówi Renata Oziębło, dyrektor handlowy marki Bell.
Wśród limitowanych kosmetyków GenZie znalazły się: pisak do piegów, mascara do rzęs, mascara do brwi, pomadka i konturówka do ust, eyeliner w słoiczku oraz paletka cieni z podpisami trójki dziewczyn. Produkty są pakowane w kartoniki, na których znalazły się hasła używane na co dzień przez Hanię, Wiktorię i Faustynę.
W Biedronce nie udostępniono testerów nowych produktów, ale fragment półki na którym stoją został opatrzony listwą z prezentacją kolorów oraz informacjami na temat stosowania produktów. Piktogramy informują też, że produkty nie były testowanie na zwierzętach, nie zawierają alkoholu, zbóż czy substancji zapachowych.
Polski producent od dawna współpracuje z siecią Biedronka, należącą do portugalskiej firmy Jeronimo Martins, oferując kosmetyki do makijażu. Kolekcja GenZie jest tylko wycinkiem oferty Bll, na stałe goszczącej w dyskoncie.
Czym jest Genzie?
Genzie to grupa influencerów, która mieszka wspólnie w jednym z podkrakowskich domów. W skład kolektywu wchodzi sześcioro twórców – Hania, Świeży, Mortalcio, Wika, Bartek i Fausti. Grupa tworzy content w tzw. trybie daily – nowe filmy codziennie pojawiają się na ich kanale na YouTube. Są też aktywni na Instagramie, TikToku i Twitterze.