
Marka AA powstała w 1982 roku, gdy firma rodzinna Oceanic wprowadziła do sprzedaży swój słynny „pomarańczowy krem”. Był to pierwszy produkt marki i linii AA Cera Wrażliwa. Kosmetyk sprzedał się w setkach tysięcy sztuk.
Przy okazji 40-lecia marka AA opowiada swoją historię na nowo i przypomina o wartościach, którymi się kierowała tworząc pierwsze produkty i którym jest wierna do dziś (nazwa marki pochodzi od od słów Anty Alergiczny).
Obchodom jubileuszu towarzyszy kampania pod hasłem #jestemwrażliwAA, mająca na celu zarówno odświeżenie wizerunku marki jak i rozszerzenie flagowej gamy AA Cera Wrażliwa o kosmetyki intensywnie nawilżające.
Ambasadorkami kampanii #jestemwrażliwAA zostały: Irena Wielocha, influencerka znana jako „Kobieta zawsze młoda”, Ewa Wachowicz, makijażystka Agata Herbut, która prowadzi blog jako Agata Manosa, modelka Nicole Akonchong oraz Julia Żugaj, członki Team X