StoryEditor
Producenci
19.01.2021 00:00

Marion wyprodukuje innowacyjne maseczki

Maseczki z autorską technologią opracowaną przez naukowców z biotechnologicznej spółki NanoGroup wyprodukuje firma Marion. Na przełomie stycznia i lutego trafią w Polsce do sieci Biedronka, a także na rynek niemiecki.

Opatentowana powłoka maseczek InventiMask sprawia, że bakterie, wirusy oraz grzyby giną w kontakcie z zewnętrzną powierzchnią maseczki ochronnej.

– Maseczka InventiMask może pomóc w ograniczaniu transmisji SARS-CoV-2, wirusów grypy czy innych drobnoustrojów powodujących infekcje. W lutym spółka planuje rozpoczęcie działań sprzedażowych, także na rynkach międzynarodowych – powiedział Waldemar Ostrowski z Marion.

Maseczka InventiMask to odpowiedź na problemy w codziennym użytkowaniu maseczek. Znajdująca się na zewnątrz powłoka eliminująca działa jak samooczyszczająca się warstwa, która zapobiega namnażaniu bakterii, wirusów i grzybów na jej powierzchni. Struktura filtracyjna chroni przed ich przenikaniem na błony śluzowe jamy nosowej i ustnej.

– Opatentowana warstwa ochronna znajduje się na zewnętrznej warstwie maseczki. Maseczka została zaprojektowana tak, by można było jej dotykać, używać, chować do kieszeni, zakładać i zdejmować wielokrotnie nawet do 48 godzin – zapewnia prof. Tomasz Ciach z NanoGroup.

Maseczki mają zadeklarowaną przez producenta zgodność z normą PN-EN 14683 (sprawność filtracji bakterii na poziomie BFE 99,7 proc. – badanie wykonane przez zewnętrzne laboratorium Eurofins Cosmetics & Personal Care Italy Srl). W planach jest także uzyskanie certyfikatu CE.

Według informacji przekazanych przez Marion, maseczki trafią na rynek Niemiecki oraz Polski (do sklepów Biedronka). Firma dotychczas oferowała maseczki ochronne i medyczne pod marką BeSefe.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.01.2025 14:24
Dyrektor Maciej Kaniowski odchodzi z Avonu po sześciu latach
Maciej Kaniowski, COO Avon, odchodzi z firmy po sześciu latachmat. prasowe

Maciej Kaniowski, dotychczasowy dyrektor operacyjny (COO) w Avon, poinformował o swoim pożegnaniu z firmą po sześciu latach wspólnej pracy. “Dobre decyzje są czasem trudne” - skomentował.

Maciej Kaniowski jako COO był odpowiedzialny w Avon za globalny łańcuch dostaw E2E oraz operacje i planowanie, związane z E2E, w tym m.in. zaopatrzenie, produkcję, realizację zamówień i dystrybucję, logistykę, centrum obsługi klienta czy nieruchomości dla Avon International.

Choć Maciek odchodzi, a ślad, który pozostawia w Avon jest nie do wymazania. Jego wyjątkowy umysł, zdolność do widzenia rzeczy inaczej i nieustanna chęć wyzwań sprawiły, że łańcuch dostaw w Avon przeszedł prawdziwą transformację. To on stworzył strategię #GameOn, która nie tylko przekształciła nasze operacje, ale również ukształtowała naszą kulturę opartą na współdziałaniu, otwartości i uczeniu się od siebie nawzajem – napisała firma w pożegnalnym poście na portalu LinkedIn, dziękując Maciejowi Kaniowskiemu i życząc mu sukcesów na nowej drodze zawodowej.

Kaniowski podkreślił, że ta wspólna praca w Avon “pozostanie w nim na zawsze”.

Cudowne miejsce, wspaniali ludzie i zespoły, które chciały rosnąć razem. Wasze umiejętności, gen rozwoju, bycie ze sobą w poszukiwaniu rozwiązań i poziom wyników to są tematy na światowym poziomie. Brawo brawo brawo! – napisał na Linked In Maciej Kaniowski, przyznając, że “dobre decyzje są czasem trudne, tak jak ta (o odejściu - red.), ale cementują wspomnienia i więzi).

Czytaj też: TOP roku 2024: Kłopoty w Verona Products Professional, Avon wchodzi do drogerii, Rihanna ambasadorką Diora

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.01.2025 16:22
Charlize Theron twarzą nowej linii Dior Capture
Dior

Charlize Theron, zdobywczyni Oscara i ambasadorka Dior od 2004 roku, została ogłoszona twarzą odświeżonej linii kosmetyków Dior Capture. Marka podkreśla, że wartości aktorki i jej siła doskonale odzwierciedlają charakter tej ikonicznej kolekcji.

W maju 2024 roku Dior ogłosił, że Charlize Theron będzie promować ich kampanie pielęgnacyjne i biżuteryjne. Teraz aktorka została zaprezentowana jako twarz zrewitalizowanej linii Dior Capture, która opiera się na 40-letnich badaniach nad tzw. „matczynymi komórkami skóry”. Nowa linia debiutuje z technologią Oxygeno-Collagen (OX-C), zastosowaną w dwóch produktach: serum i kremie na dzień.

Pierwsze produkty Dior Capture OX-C trafiły do sprzedaży 26 grudnia 2024 roku. Serum Dior Capture OX-C Treatment Le Sérum kosztuje od 145 dolarów za 30 ml do 234 dolarów za 75 ml, a krem na dzień Dior Capture OX-C Treatment Crème Jour w pojemności 50 ml wyceniono na 145 dolarów, przy czym jego wkład uzupełniający można nabyć za 125 dolarów.

Nowa kampania Dior Capture, w której Theron występuje przed obiektywem cenionej fotografki Brigitte Lacombe, została już opublikowana. To kolejne znaczące przedsięwzięcie 49-letniej aktorki, która od lat promuje kultowe produkty marki, w tym zapach J’adore.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. styczeń 2025 08:10