StoryEditor
Producenci
30.05.2019 00:00

Marek Maruszak. prezes Rossmann Polska, z tytułem Osobowość Handlu 2019

Marek Maruszak, prezes firmy Rossmann został uhonorowany nagrodą Retail Business Awards w kategorii Osobowość Handlu. Nagrodę wręczyliśmy 28 maja podczas gali Kongresu Rynku FMCG.

Marek Maruszak, prezes firmy Rossmann został uhonorowany nagrodą Retail Business Awards w kategorii Osobowość Handlu. 

- Menadżer, który odnosząc sukces rynkowy, łączy skuteczne zarządzanie firmą i dążenie do osiągania celów ekonomicznych z dbałością o pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych – tak Kapituła nagrody uzasadniła wyróżnienie prezesa Rossmanna tytułem Osobowości Handlu 2019.

Prezes Marek Maruszak odbierając nagrodę przypomniał, że gdy 20 lat temu stanął na czele Rossmanna firma miała 53 sklepy. – Kiedy obejmowałem stanowisko  1999 roku było 6 drogerii, dziś Rossmann to 1330 drogerii w całej Polsce, 10 mld zł obrotów, prawie miliard zysku. Czuję olbrzymią satysfakcję, że wraz ze świetnym zespołem dokonaliśmy tego. Zatrudniamy  19 tys. pracowników. Jesteśmy drugą firmą w branży handlowej w Polsce pod względem wpłacanego do budżetu państwa podatku CIT. Co roku organizujemy największą w branży akcję charytatywną „Pomagamy jak umiemy” – mówił Marek Maruszak

Podkreślał, że firma cały czas się rozwija i że Rossmann nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. A na koniec sparafrazował słowa piosenki Włodzimierza Wysockiego: „Są wyższe od gór, tylko góry, te, na które nie wspinał się nikt”.

Statuetki Retail Business Awards przyznawane są przez Wydawnictwo Gospodarcze i Business Centre Club, we współpracy z Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji.

Jest to pierwsza w Polsce tak prestiżowa nagroda dla przedsiębiorstw z sektora handlu detalicznego i hurtowego. Jej celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku sektora, adekwatnego do jego wkładu w rozwój polskiej gospodarki. Nagrody maja także podkreślić zaangażowanie firm w kreowanie dobrych praktyk i wysokich standardów biznesowych w obszarze rynku pracy i społecznej odpowiedzialności biznesu.

*) Skład Kapituły Retail Business Awards (BRA): ● Anna Potocka-Domin, Wiceprezes BCC, Dyrektor Instytutu Interwencji Gospodarczych, ekspert ds. CSR ● Wojciech Warski, Wiceprezes BCC, Wiceprzewodniczący Rady Dialogu Społecznego ● Piotr Onikki-Górski, Dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC ● Wojciech Rumiak, Dyrektor Generalny Loży Warszawskiej BCC ● Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji ● Maciej Ptaszyński, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu; ● Iwona Szwan, Prezes Zarządu Wydawnictwa Gospodarczego ● Grzegorz Szafraniec, Wiceprezes Wydawnictwa Gospodarczego, redaktor naczelny magazynu „Wiadomości Handlowe” ● Łukasz Stępniak, Dyrektor ds. Mediów Elektronicznych Wydawnictwa Gospodarczego, szef portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Kapituła podjęła decyzję o nagrodzeniu prestiżowymi statuetkami BRA dziewięciu firm i osób w ośmiu kategoriach. Podczas gali wieńczącej pierwszy dzień 12. Kongresu Rynku FMCG, statuetki BRA wręczali laureatom Iwona Szwan, prezes Wydawnictwa Gospodarczego oraz Wojciech Warski, wiceprezes Business Centre Club. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.04.2025 16:37
Philippine Leroy-Beaulieu nową ambasadorką marki L’Oréal Paris we Francji
L‘Oréal Paris

L’Oréal Paris ogłosił, że nową ambasadorką marki we Francji została aktorka Philippine Leroy-Beaulieu. 61-letnia gwiazda znana z roli Sylvie Grateau w popularnym serialu Netflixa „Emily w Paryżu” stanie się twarzą nowej kampanii promującej linię Age Perfect Collagen Expert. Kampania koncentrować się będzie na pielęgnacji skóry dojrzałej i skierowana jest do kobiet, które szukają skutecznych i eleganckich rozwiązań w dziedzinie urody.

Wybór Leroy-Beaulieu nie jest przypadkowy. Aktorka zdobyła międzynarodowe uznanie nie tylko dzięki charyzmatycznej roli w serialu Netflixa, lecz także poprzez swój wyrazisty styl i autentyczną obecność medialną. L’Oréal Paris podkreśla, że artystka uosabia „francuski szyk” oraz cechy takie jak odwaga i wytrwałość, które idealnie wpisują się w wartości marki. Jej obecność w kampanii ma symbolizować redefinicję kobiecości i piękna w dojrzałym wieku.

W oficjalnym ogłoszeniu na Instagramie marka napisała: „Najlepszy wiek to teraz! Wolność bycia sobą, piękno, które daje siłę — z radością witamy Philippine Leroy-Beaulieu w rodzinie #LOrealParisFamily!”. To przesłanie wpisuje się w szerszy trend inkluzywności i celebracji różnorodności wieku w kampaniach kosmetycznych, z naciskiem na autentyczne doświadczenia kobiet po sześćdziesiątce.

Leroy-Beaulieu dołącza do grona międzynarodowych ambasadorek L’Oréal Paris w momencie, gdy marka intensyfikuje działania w Europie Zachodniej. Linia Age Perfect Collagen Expert, w której wystąpi aktorka, cieszy się dużym zainteresowaniem we Francji, odpowiadając na potrzeby dynamicznie rosnącej grupy konsumentek 50+. Dzięki obecności znanej i cenionej aktorki kampania ma szansę jeszcze mocniej dotrzeć do tej grupy i wzmocnić pozycję marki na konkurencyjnym rynku produktów anti-aging.

W ostatnich miesiącach L’Oréal Paris ogłosił współpracę z kilkoma nowymi ambasadorami i ambasadorkami, podkreślając swoją strategię opartą na różnorodności i autentyczności. Do grona globalnych twarzy marki dołączyła Gillian Anderson, znana m.in. z „Z Archiwum X”, która promuje linię Age Perfect. W lutym 2025 roku ogłoszono również Reneé Rapp, młodą aktorkę i piosenkarkę, jako nową ambasadorkę, podobnie jak wcześniej Alię Bhatt – uznaną indyjską aktorkę i ikonę według Time Magazine. W 2023 roku L’Oréal Paris pozyskał także Kendall Jenner, supermodelkę i jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobistości świata mody. Wśród ostatnich ambasadorek znalazła się również Simone Ashley, gwiazda serialu „Bridgertonowie”, reprezentująca nowe pokolenie kobiet łamiących schematy w branży filmowej i kosmetycznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.04.2025 11:42
Unilever Rus staje się Arnest UniRus

Jak donosi portal RBC, dawna rosyjska filia międzynarodowego koncernu Unilever przeszła istotne zmiany organizacyjne. Spółka „Unilever Rus”, która zajmowała się produkcją kosmetyków i chemii gospodarczej, zmieniła nazwę na „Arnest UniRus” oraz zaprezentowała nowe logo. Informację o rebrandingu przekazała oficjalnie służba prasowa firmy. Jak poinformowano, nowa nazwa odzwierciedla przemiany, które zaszły w 2024 roku.

W 2024 roku wszystkie aktywa Unilevera w Rosji i na Białorusi zostały sprzedane rosyjskiej spółce akcyjnej Arnest Group. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. W wyniku przejęcia firma przeszła pod pełną kontrolę rosyjskiego właściciela. „Stając się rosyjską firmą, otwieramy nowe możliwości współpracy z konsumentami i partnerami, nie rezygnując z naszych wartości” – powiedziała Elena Tyabutova, dyrektor generalna Arnest UniRus.

Arnest UniRus kontynuuje produkcję szerokiej gamy znanych kosmetyków. Wśród najpopularniejszych marek znajdują się „Czysta Linia”, „Aksamitne Rączki” i „Czarne Perły”. Firma deklaruje utrzymanie wysokiej jakości produktów oraz dalsze inwestycje w innowacje, podtrzymując standardy wypracowane przez lata działalności pod marką Unilever.

Zakłady produkcyjne Arnest UniRus zlokalizowane są w czterech rosyjskich miastach: Petersburgu, Tule, Jekaterynburgu oraz Omsku. Unilever rozpoczął działalność na rynku rosyjskim w 1991 roku, a jego obecność przez ponad trzy dekady miała istotny wpływ na rozwój branży kosmetycznej w regionie.

Warto pamiętać, że podane przez RBC dane bazują informacjach oficjalnych rządu rosyjskiego i nie są potwierdzane przez żadne niezależne instytucje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. kwiecień 2025 08:35