Lush połączył siły z Nintendo i Illumination‘s The Super Mario Bros. Film, wprowadzając limitowaną edycję kosmetyków.
– Ośmioelementowa kolekcja Lush X The Super Mario Bros. Film, to prawdziwa gratka nie tylko dla fanów kultowego hydraulika, ale także dla miłośników pachnących, ręcznie robionych kosmetyków – podała firma w komunikacie..
Jednym z produktów jest bomba do kąpieli 2w1 Question Block, która w środku ma ukryte jedno z sześciu mydełek power-up.
Kolekcja zawiera także dwa nowe żele pod prysznic – Czerwony Mario, o zapachu coli oraz fluorescencyjnie zielony Luigi.
W nowym, limitowanym mydle Gold Coin został zamknięty zapach "Honey I Washed the Kids".
W kolekcji znalazły się także dwie nowe galaretki pod prysznic: pierwsza, pachnąca brzoskwiniami i ananasem, inspirowana jest księżniczką Peach. Druga to pikantne i rozgrzewające połączenie cynamonu i limonki, dedykowane filmowemu antagoniście Bowserowi.
Serię zamyka inspirowany kultową postacią spray do ciała Princess Peach. To egzotyczna mieszanka soczystych brzoskwiń i ananasów dla prawdziwej księżniczki.
Fani filmu będą mieli również możliwość zapakowania wybranych przez siebie produktów z ekskluzywnej kolekcji w ikoniczne żółte pudełka Question Block.
– Jesteśmy zachwyceni współpracą Lush X The Super Mario Bros. Film. Kolekcja jest innowacyjna, zaskakuje i zachwyca, elementami inspirowanymi filmem. Nie możemy się doczekać reakcji fanów – powiedziała Stephanie Kraus, SVP global design and product development, Universal Products & Experiences.