StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.05.2022 00:00

Lidl stawia na swoje marki własne. To właśnie one przeważają w ofercie kosmetycznej sieci [FOTOREPORTAŻ]

Dział kosmetyczny w Lidlu jest estetyczny i dobrze oświetlony, a szeroka alejka pozwala na komfortowe zakupy. Jednak oferta drogeryjna sieci jest dość podstawowa. Przeważają marki koncernowe takie jak Elseve, Garnier, Nivea, Dove, Gliss, Fructis, Pantene, Schauma, Rexona czy Palmolive. Do tego kilka polskich marek jak Tołpa, Eveline i Bielenda. Przeważa kosmetyczna marka własna Lidla, czyli Cien. Jej oferta jest naprawdę spora.

Cien Food for skin bryluje na półce i to w każdej kategorii produktowej. W ofercie szeroki wybór kosmetyków: od żeli pod prysznic przez mydła, szampony do włosów, odżywki, kremy, dezodoranty, balsamy do ciała, płyny po goleniu, płyny micelarne, sole do kąpieli… jednym słowem wszystko.

Najlepiej zaopatrzona jest półka dla dzieci. Tam również króluje marka własna sieci Lidl Polska czyli Lupilu, której oferta obejmuje artykuły dla niemowląt i małych dzieci: pieluszki, pantsy, kosmetyki, nawilżane chusteczki, a do tego pierwsze dania dla maluszków z certyfikatem BIO oraz ubranka dla najmłodszych. Produkty dla dzieci Cien również są obecne w tej strefie. Oprócz tego mleka modyfikowane, kaszki i słoiczki popularnych producentów.

Panowie w Lidlu też znajdą kosmetyki dla siebie, ale tutaj także oferta jest podstawowa. Kupić można między innymi pianki do golenia, golarki, płyny po goleniu czy dezodoranty.

Półka chemiczna, wydaje się być większa od kosmetycznej, ale i tutaj asortyment jest klasyczny i raczej mało rozbudowany, a na pierwszy plan wychodzą produkty marki W5. Nie zabrakło oczywiście popularnych marek z obszaru chemii domowej takich jak Persil, Perwoll, Lenor, Coccolino, Finish czy Ludwik.

Aby być jak najbardziej obiektywnym warto podkreślić, że Lidl bardzo rozwija swoje kosmetyczne marki i stawia na ich jakość. Pisaliśmy już na ten temat na naszym portalu.

Przeczytaj również: Kosmetyki Cien mają nową formułę bez mikroplastiku
Przeczytaj również: Lidl wprowadza ulepszone wersje pieluszek marki własnej

Sieć wprowadza także nowe marki i stara się rozwijać swoją ofertę kosmetyczną.

Przeczytaj również: Lidl wprowadza kolejną markę kosmetyczną na wyłączność
Przeczytaj również: Lidl rozszerza ofertę o biodegradowalne chusteczki WaterWipes
Przeczytaj również: Lidl rozszerza ofertę produktów do higieny intymnej dla kobiet

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. W Polsce siec Lidl to około 800 sklepów.

Marta Kudosz
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.07.2024 15:03
Precordia Capital i Septyma nabyły udziały w parku handlowym Vis à Vis Wilanów
Ulokowanie Street Mall Vis à Vis Wilanów w bliskości dwóch dzielnic Warszawy i Konstancina-Jeziorny gwarantuje duży ruch kliencki.Street Mall Vis à Vis Wilanów
Precordia Capital Sp. z o.o., której właścicielem jest Jerzy Motz, oraz spółka Septyma Sp. z o.o., należąca do Piotra Beaupre, nabyły 66 proc. udziałów w parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o. Nowymi zarządcami nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy ul. Przyczółkowej 219. Jego lokalizacja przy głównej drodze łączącej Centrum z Wilanowem i Konstancinem-Jeziorną sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców zarówno miasta, jak i okolic. Park handlowy oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw., a także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks oraz ZooZoo.pl. Obiekt jest obecnie w pełni wynajęty.

Prezes Zarządu Precordia Capital Sp. z o.o., Jerzy Motz, wyraził zadowolenie z przeprowadzonej transakcji. Wskazał, że parki handlowe typu convenience, takie jak Vis à Vis Wilanów, okazały się najbardziej odporne na skutki pandemii COVID-19. Lokalny charakter tego typu obiektów idealnie wpisał się w nową rzeczywistość, zaspokajając potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w swoim sąsiedztwie. Analizy wykazały, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki wśród formatów handlowych, co potwierdza zasadność inwestycji w tego typu nieruchomości.

Nowym zarządcą Vis à Vis Wilanów została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A. Spółka ta przejęła odpowiedzialność za bieżące zarządzanie nieruchomością, dbając o utrzymanie wysokiego standardu obsługi najemców oraz klientów parku handlowego. Przejęcie zarządzania przez doświadczoną firmę ma zapewnić dalszy rozwój i stabilność obiektu, podnosząc jego wartość na rynku nieruchomości komercyjnych.

Czytaj także: Nowy park handlowy pod Warszawą: na granicy z Konstancinem powstanie nowy obiekt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
16.07.2024 16:03
Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?
Kaufland Global Marketplace obejmuje 64 kategorie produktów, w tym kosmetyki i perfumyfot. Kaufland
Kaufland Global Marketplace będzie dostępny także w Polsce. Sieć podała datę premiery platformy, przez którą sprzedawcy będą mogli sprzedawać we wszystkich krajach, gdzie marketplace jest dostępny. Na jakich warunkach z biznesem e-commerce niemieckiego detalisty będą mogli współpracować sprzedawcy z Polski?

Jak podaje Kaufland, na polskiej platformie sprzedażowej Kauflad.pl zarejestrowanych jest obecnie 2 tys. sprzedawców. Ma ona ruszyć 7 sierpnia br.

Polska platforma będzie kolejnym rynkiem, na którym będzie działał Kaufland Global Marketplace. W takiej formule niemiecki detalista sprzedaje już w Niemczech, Słowacji  i Czechach. Platformy w Austrii i w Polsce zostaną wkrótce odpalone.

Sprzedaż online odbywa się na zasadzie współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorcami, którzy rejestrują się na marketplace i samodzielnie wystawiają i sprzedają swoje produkty. Sami są również odpowiedzialni za wysyłkę towaru i wystawianie faktur Kaufland zajmuje się działaniami marketingowymi. Można także skorzystać z międzynarodowej usługi logistycznej sieci (Fullfilment by Kaufland).

Sprzedawca wnosi miesięczną opłatę podstawową w wysokości 175 zł i zmienną prowizję od sprzedaży, od 7 do 16 proc. Np. dla kategorii perfum prowizja na start na polskiej platformie wynosi 8 proc., na pozostałych rynkach 10 proc. Dla kategorii pielęgnacja ciała i zdrowie w Polsce prowizja od sprzedaży wynosi 8 proc. na start, na pozostałych rynkach 13 proc. Prowizja jest naliczana za zakupione produkty, które nie zostały anulowane lub zwrócone.

Dodatkowo płatne jest dodanie na marketplace bezpośredniego linku do sklepu sprzedawcy, w tej opcji miesięczna opłata wynosi 220 zł.

Kaufland obiecuje sprzedawcom dostęp do wszystkich platform, którymi dysponuje, a tym samym do 56 mln potencjalnych klientów.

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 13:51