
Mężczyzn nauczono, że mówienie „nie czuję się dobrze” jest słabością, zbyt wielu z nich doświadczy w swoim życiu okresu depresji. L’Oréal Paris Men Expert chce pomóc przełamać piętno otaczające męską depresję. Od 2017 roku marka przekazała 2,95 miliona euro fundacji Movember, jedynej organizacji non-profit zajmującej się zdrowiem mężczyzn na skalę globalną.
Te darowizny wspierają medyczne programy badawcze i wczesną interwencję walczących mężczyzn. Celem Movember jest wysunięcie zdrowia mężczyzn na pierwszy plan i zapewnienie, że mężczyźni żyją szczęśliwszym, zdrowszym i dłuższym życiem.
Aby pokazać swoje zaangażowanie, L‘Oréal Paris Men Expert postanowił zwiększyć świadomość platformy Movember Conversations, narzędzia online, które pomaga mężczyznom pozostać w kontakcie społecznym i w zdrowiu psychicznym.
Przeczytaj również: Dla mężczyzn liczy się cena kosmetyków [WYNIKI RAPORTU]