StoryEditor
Producenci
12.11.2021 00:00

L’Oréal walczy o zwiększenie świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn

Już 5 rok z rzędu marka L‘Oréal Men Expert współpracuje z globalną organizacją charytatywną Movember, aby wspólnie podjąć temat zdrowia mężczyzn, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia psychicznego i zapobiegania samobójstwom. Zapuszczając wąsy (można je też narysować), możemy rzucić światło na ten ważny temat i zachęcić do trudnych, ale niezbędnych rozmów.

Mężczyzn nauczono, że mówienie „nie czuję się dobrze” jest słabością, zbyt wielu z nich doświadczy w swoim życiu okresu depresji. L’Oréal Paris Men Expert chce pomóc przełamać piętno otaczające męską depresję. Od 2017 roku marka przekazała 2,95 miliona euro fundacji Movember, jedynej organizacji non-profit zajmującej się zdrowiem mężczyzn na skalę globalną.

Te darowizny wspierają medyczne programy badawcze i wczesną interwencję walczących mężczyzn. Celem Movember jest wysunięcie zdrowia mężczyzn na pierwszy plan i zapewnienie, że mężczyźni żyją szczęśliwszym, zdrowszym i dłuższym życiem.

Aby pokazać swoje zaangażowanie, L‘Oréal Paris Men Expert postanowił zwiększyć świadomość platformy Movember Conversations, narzędzia online, które pomaga mężczyznom pozostać w kontakcie społecznym i w zdrowiu psychicznym.

Przeczytaj również: Dla mężczyzn liczy się cena kosmetyków [WYNIKI RAPORTU]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.04.2025 16:37
Philippine Leroy-Beaulieu nową ambasadorką marki L’Oréal Paris we Francji
L‘Oréal Paris

L’Oréal Paris ogłosił, że nową ambasadorką marki we Francji została aktorka Philippine Leroy-Beaulieu. 61-letnia gwiazda znana z roli Sylvie Grateau w popularnym serialu Netflixa „Emily w Paryżu” stanie się twarzą nowej kampanii promującej linię Age Perfect Collagen Expert. Kampania koncentrować się będzie na pielęgnacji skóry dojrzałej i skierowana jest do kobiet, które szukają skutecznych i eleganckich rozwiązań w dziedzinie urody.

Wybór Leroy-Beaulieu nie jest przypadkowy. Aktorka zdobyła międzynarodowe uznanie nie tylko dzięki charyzmatycznej roli w serialu Netflixa, lecz także poprzez swój wyrazisty styl i autentyczną obecność medialną. L’Oréal Paris podkreśla, że artystka uosabia „francuski szyk” oraz cechy takie jak odwaga i wytrwałość, które idealnie wpisują się w wartości marki. Jej obecność w kampanii ma symbolizować redefinicję kobiecości i piękna w dojrzałym wieku.

W oficjalnym ogłoszeniu na Instagramie marka napisała: „Najlepszy wiek to teraz! Wolność bycia sobą, piękno, które daje siłę — z radością witamy Philippine Leroy-Beaulieu w rodzinie #LOrealParisFamily!”. To przesłanie wpisuje się w szerszy trend inkluzywności i celebracji różnorodności wieku w kampaniach kosmetycznych, z naciskiem na autentyczne doświadczenia kobiet po sześćdziesiątce.

Leroy-Beaulieu dołącza do grona międzynarodowych ambasadorek L’Oréal Paris w momencie, gdy marka intensyfikuje działania w Europie Zachodniej. Linia Age Perfect Collagen Expert, w której wystąpi aktorka, cieszy się dużym zainteresowaniem we Francji, odpowiadając na potrzeby dynamicznie rosnącej grupy konsumentek 50+. Dzięki obecności znanej i cenionej aktorki kampania ma szansę jeszcze mocniej dotrzeć do tej grupy i wzmocnić pozycję marki na konkurencyjnym rynku produktów anti-aging.

W ostatnich miesiącach L’Oréal Paris ogłosił współpracę z kilkoma nowymi ambasadorami i ambasadorkami, podkreślając swoją strategię opartą na różnorodności i autentyczności. Do grona globalnych twarzy marki dołączyła Gillian Anderson, znana m.in. z „Z Archiwum X”, która promuje linię Age Perfect. W lutym 2025 roku ogłoszono również Reneé Rapp, młodą aktorkę i piosenkarkę, jako nową ambasadorkę, podobnie jak wcześniej Alię Bhatt – uznaną indyjską aktorkę i ikonę według Time Magazine. W 2023 roku L’Oréal Paris pozyskał także Kendall Jenner, supermodelkę i jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobistości świata mody. Wśród ostatnich ambasadorek znalazła się również Simone Ashley, gwiazda serialu „Bridgertonowie”, reprezentująca nowe pokolenie kobiet łamiących schematy w branży filmowej i kosmetycznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.04.2025 11:42
Unilever Rus staje się Arnest UniRus

Jak donosi portal RBC, dawna rosyjska filia międzynarodowego koncernu Unilever przeszła istotne zmiany organizacyjne. Spółka „Unilever Rus”, która zajmowała się produkcją kosmetyków i chemii gospodarczej, zmieniła nazwę na „Arnest UniRus” oraz zaprezentowała nowe logo. Informację o rebrandingu przekazała oficjalnie służba prasowa firmy. Jak poinformowano, nowa nazwa odzwierciedla przemiany, które zaszły w 2024 roku.

W 2024 roku wszystkie aktywa Unilevera w Rosji i na Białorusi zostały sprzedane rosyjskiej spółce akcyjnej Arnest Group. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. W wyniku przejęcia firma przeszła pod pełną kontrolę rosyjskiego właściciela. „Stając się rosyjską firmą, otwieramy nowe możliwości współpracy z konsumentami i partnerami, nie rezygnując z naszych wartości” – powiedziała Elena Tyabutova, dyrektor generalna Arnest UniRus.

Arnest UniRus kontynuuje produkcję szerokiej gamy znanych kosmetyków. Wśród najpopularniejszych marek znajdują się „Czysta Linia”, „Aksamitne Rączki” i „Czarne Perły”. Firma deklaruje utrzymanie wysokiej jakości produktów oraz dalsze inwestycje w innowacje, podtrzymując standardy wypracowane przez lata działalności pod marką Unilever.

Zakłady produkcyjne Arnest UniRus zlokalizowane są w czterech rosyjskich miastach: Petersburgu, Tule, Jekaterynburgu oraz Omsku. Unilever rozpoczął działalność na rynku rosyjskim w 1991 roku, a jego obecność przez ponad trzy dekady miała istotny wpływ na rozwój branży kosmetycznej w regionie.

Warto pamiętać, że podane przez RBC dane bazują informacjach oficjalnych rządu rosyjskiego i nie są potwierdzane przez żadne niezależne instytucje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. kwiecień 2025 18:59