L’Oréal Travel Retail Americas i EMEAI połączyły siły z Tripadvisor i Dufry, aby wprowadzić przełomowy model zaangażowania online+offline (O+O) Beauty to Go. Szeroko zakrojone partnerstwo w zakresie mediów i danych jest skierowane do podróżnych z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych w okresie wychodzenia z kryzysu w sektorze związanym z COVID. Każdy użytkownik przeglądający stronę Tripadvisor w celu przygotowania nadchodzącej podróży będzie celem reklam medialnych, które promują marki L’Oréal w sklepie wolnocłowym, przekierowując ich do ekskluzywnej strony docelowej Beauty to Go.
Odwiedzający mogą następnie uzyskać dostęp do wybranych bestsellerów L’Oréal Travel Retail oraz opcji Zarezerwuj i odbierz na stronie lub dokonać zakupu na lotnisku. Francuski potentat w dziedzinie produktów kosmetycznych powiedział, że w czasach, gdy generowanie ruchu O+O stało się niezbędne do silnego i trwałego powrotu, toruje drogę silnym i długoterminowym partnerstwom mającym na celu ponowne przyciągnięcie podróżnych do tego nowego kanału sprzedaży.
Gianguido Bianco, dyrektor zarządzający L‘Oréal Travel Retail na region EMEAI, powiedział: To partnerstwo jest prawdziwym przełomem dla L‘Oréal Travel Retail na region EMEAI, ponieważ zapewniamy niespotykaną dotąd aktywację O+O, opartą na dokładnym podejściu opartym na danych. Jesteśmy zachwyceni współpracą z Tripadvisor (...), aby wesprzeć przywrócenie ruchu w kluczowym regionie, takim jak Wielka Brytania, oraz zwiększyć zaangażowanie podróżnych w Wielkiej Brytanii dzięki bezcłowym perfumom i kosmetykom.
Czytaj także: Chanel otwiera butiki na paryskim lotnisku Roissy-Charles de Gaulle