
W zeszłym tygodniu Kylie Jenner wprowadziła do oferty środek dezynfekujący do rąk za pośrednictwem marki Kylie Skin w cenie premium 7 dolarów.
Jednak ten krok wywołał ostrę reakcję w mediach społecznościowych, a konsumenci zaczęli korzystać z platform takich jak Twitter i Instagram, aby skomentować „zawyżoną cenę” produktu i zamiary Jenner.
Jeden z użytkowników skomentował na Twitterze: „Kylie naprawdę stworzyła środek do dezynfekcji rąk Kylie? Zyskajmy na pandemii ”. Podczas gdy inny internauta napisał: „Kylie Jenner powiedziała, że miliard dolarów to za mało, pozwólcie, że będę nadal zarabiać na biednych ludziach w środku pandemii”.
To nie pierwszy raz, kiedy Jenner i członkowie jej rodziny zostali oskarżeni o wykorzystanie pandemii w celu uzyskania korzyści finansowych - Kim Kardashian West spotkała w zeszłym roku furia fanów z powodu sprzedaży masek na twarz premium za pośrednictwem swojej linii Skims.