StoryEditor
Producenci
17.09.2021 00:00

Kosmetyki The Ordinary - na czym polega fenomen marki?

Czy dobra jakość może iść w parze z przystępną ceną? Tak! Udowadnia to producent kosmetyków The Ordinary, marki kojarzonej niemal już na całym świecie. Jak to się stało i dlaczego konsumenci tak chętnie po nie sięgają? Co sprawia, że są wyjątkowe i wyróżniają się na tle, niemałej przecież, konkurencji?

The Ordinary - skuces, na który zapracowali

Kanadyjska marka bardzo szybko zaskarbiła sobie zaufanie konsumentów i stało się tak nie bez przyczyny. Firma serca użytkowników podbiła produktami, w których składzie znajdują się specjalnie wyselekcjonowane, pojedyncze składniki aktywne, dopasowane do danego typu skóry. W związku z tym w ofercie producenta coś dla siebie znajdą konsumenci z cerą suchą, wrażliwą, dojrzałą, tłustą czy problematyczną lub mieszaną.

Poza tym kosmetyki The Ordinary zamknięte są w opakowaniach, które w pełni nadają się do recyklingu. Jak wygląda sprawa z emisją dwutlenku węgla? Otóż kartony tego kosmetycznego giganta są neutralne pod tym względem. Do tego producent angażuje się w akcje charytatywne, jak, między innymi, sadzenie drzew w miejscach, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Tym samym marka wpisuje się w panujący dziś trend ekologicznego życia i dbania o środowisko. 

Co ciekawe, producent ma do dyspozycji własne laboratorium i doświadczonych specjalistów w dziedzinie. Dzięki temu jest w stanie stale reagować na potrzeby użytkowników i dostarczać im innowacyjne formuły, które realnie poprawiają kondycję skóry. 

Kosmetyki The Ordinary - tanio i dobrze?

Tak! Choć pewnie jeszcze do dziś myślałeś, że to w ogóle niemożliwe. Sekret marki tkwi nie tylko w wyselekcjonowanym składzie, ale także w przystępnej cenie. To sprawia, że w domowym zaciszu zapewnisz skórze pielęgnację rodem z profesjonalnych salonów kosmetycznych, nie wydając przy tym fortuny. 

Nie bez znaczenia jest tu filozofia marki. The Ordinary kosmetyki to pewnego rodzaju odpowiedź na sytuację w branży. Jej założyciel, Brandon Truaxe, postawił na produkcję kosmetyków, rezygnując z wysokiej marży, jaką narzucali inni znani producenci. Taka idea spotkała się z ciepłym przyjęciem wśród konsumentów, a artykuły The Ordinary w błyskawicznym tempie zyskały na popularności. 

Co znajdziesz w ofercie marki?

Aby cieszyć się zdrową i promienną cerą, powinieneś zafundować jej kompleksową pielęgnacją. Z kosmetykami The Ordinary będzie to możliwe! Producent zadbał bowiem o to, by w swojej ofercie umieścić produkty, które krok po kroku przeprowadzą cię przez świadomą profilaktykę dbania o skórę twarzy. 

Oto co znajdziesz pod ich szyldem:

  • serum The Ordinary,
  • peelingi The Ordinary,
  • kremy na dzień The Ordinary,
  • podkłady The Ordinary,
  • kremy nawilżające The Ordinary,
  • maseczki do twarzy The Ordinary,
  • oleje do twarzy The Ordinary,
  • kremy mineralne z filtrem przeciwsłonecznym The Ordinary.

Nie do końca wiesz, w jakie połączenie wymienionych produktów będzie najlepsze? Na szczęście i o tym pomyślał producent. Tym samym w sprzedaży znajdziesz specjalnie złożone zestawy z kilkoma produktami The Ordinary, skomponowane tak, by jak najlepiej zadbać o potrzeby danej skóry. Nie musisz już martwić się o to, jakie produkty wybrać. Postaw na specjalnie skomponowane pakiety i przekonaj się, jak łatwa i przyjemna będzie codzienna pielęgnacja!

Kompleksowa pielęgnacja i zaufana marka

Postaw na kompleksową pielęgnację cery z kosmetykami The Ordinary i ciesz się zdrową i promienną skórą. Marka udowadnia, że skuteczne produkty z prostym i naturalnym składem wcale nie muszą kosztować fortuny. Teraz są na wyciągnięcie twoich rąk i dzięki nim z powodzeniem stworzysz w domowym zaciszu kącik pielęgnacyjny. Niezależnie od tego, jaką cerę masz: tłustą, mieszaną, problematyczną czy wrażliwą lub przesuszającą, w ofercie producenta znajdziesz odpowiednie artykuły.

Przekonaj się, jak niewiele dzieli cię od zdrowej cery. Zaufaj sile doświadczenia i już dziś sprawdź, co do zaoferowania ma marka The Ordinary. Szybko przekonasz się, że odnieśli międzynarodowy sukces nie bez powodu!

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 06:11