StoryEditor
Producenci
13.01.2023 00:00

Kolejny zapach gwiazdy; Le Galion przywraca do oferty perfumy Avy Gardner

Francuski dom perfumeryjny kupiony i ponownie uruchomiony w 2014 roku przez Nicolasa Chabota podpisał umowę licencyjną na wyłączność z The Ava Gardner Trust na wznowienie L‘Astre, legendarnego zapachu stworzonego na osobisty i wyłączny użytek gwiazdy Hollywood przez Paula Vachera (współtwórcę Arpège i Miss Dior), który w tym czasie był perfumiarzem i właścicielem marki.

Francuski dom perfumeryjny Le Galion wprowadzi na rynek L‘Astre, nowy zapach wyprodukowany na podstawie umów licencyjnych z The Ava Gardner Trust. Francuska marka perfum przejęta i zarządzana przez Nicolasa Chabota podpisała umowę licencyjną ze spadkobiercami gwiazdy, aby przywrócić do życia te legendarne perfumy; Chabot chce, aby ten produkt pozostał w jego stałej kolekcji.

L‘Astre ma być reedycją niestandardowego zapachu opracowanego dla Avy Gardner przez perfumiarza Paula Vacher. Aktorkę i Le Galion połączyła nierozerwalna więź pod koniec lat 50., kiedy została ambasadorką marki i twarzą Sortilège. Stworzony w 1930 roku Le Galion szybko odniósł międzynarodowy sukces dzięki kilku kultowym perfumom skomponowanym przez Paula Vachera, w tym Sortilège (1936), Special For Gentleman (1947) i Eau Noble (1972).

Pod koniec ich współpracy Paul Vacher skomponował L’Astre, szyty na miarę zapach, który pozostawał w orywatnym użytku Avy Gardner przez dziesięciolecia. Umowa licencyjna obejmuje stworzenie, produkcję (z Givaudan) i dystrybucję współczesnej reedycji L’Astre. Projekt był możliwy dzięki wkładowi The Ava Gardner Trust i jego spadkobierców, którzy zaoferowali dostęp do swoich archiwów. Nowa wersja L’Astre, stworzona przez Rodrigo Florès-Roux, jest, według perfumiarza, „majestatyczna, żywiołowa i magnetycznie kwiatowa”.

Ava Gardner Trust ma przyjemność zaprezentować L‘Astre we współpracy ze znanym na całym świecie domem mody Le Galion. Ta unikatowa edycja zapachu w niezwykły sposób krystalizuje ponadczasowy i trwały związek między Avą i Le Galion. Przypomina bogate zapachy ze Złotego Wieku Hollywood, ta współczesna wersja to zapach, który nosiłaby Ava; charakterystyczny, ciepły i zachęcający. To jest autentyczna Ava Gardner!" mówi Ava Thompson, administratorka i gwarantka dziedzictwa swojej przodkini.
 


Ava Gardner wspierała cele humanitarne i poświęcała swój czas i pieniądze organizacjom charytatywnym, takim jak March of Dimes, American Cancer Society i American Red Cross. Ava Gardner Trust, licencjodawca, nadal istnieje, trzydzieści lat po śmierci gwiazdy.

Reedycja L‘Astre to kolejne przedsięwzięcie "gwiazdorskie", wpisujące się w powracający trend zapachów sygnowanych znanymi nazwiskami spoza branży beauty (ostatnio był widoczny w latach 2000‘, kiedy swoje perfumy miały takie celebrytki, jak Taylor Swift, Britney Spears, Jessica Simspon, Katie Price czy Paris Hilton). W ostatnim czasie jako przykłady przywołać można wodę toaletową Whitney Houston, kolekcję Michaela Bublé, szeroko krytykowany zapach Elona Muska, który o mało co nie zdobył tytułu najbardziej nielubianego zapachu w rankingu Fragrantica, oraz poszerzoną linię Dolly Parton.

L’Astre zostanie zaprezentowane publicznie 1 lutego 2023 roku na oficjalnej stronie internetowej Le Galion.

Czytaj także: Luksusowy dom handlowy Harrods wprowadza własną linię zapachów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.07.2024 09:37
Aurumaris wkracza na rynek B2B jako Aurumaris Professional. Markę wspiera Sylwia Gołębiewska
Sylwia Gołębiewska, założycielka marki Semilac (w środku) oraz Ewa Milczarek- Vaubourg, dyrektorka marketingu marki Semilac (po prawej) i Paulina Pastuszak, właścicielka Akademii Paulina PastuszakSemilac
Firma, dotychczas działająca w segmencie konsumenckim, teraz skierowała swoją ofertę do profesjonalnych gabinetów kosmetycznych, wprowadzając oryginalne zabiegi niwelujące niedoskonałości cery. Za projektem stoi m.in. Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marki Semilac.

Aurumaris Professional to kolejny etap rozwoju firmy Aurumaris, która z powodzeniem działała na rynku konsumenckim (B2C). Teraz, poszerzając swoją działalność o segment profesjonalny (B2B), firma oferuje swoje produkty w wybranych gabinetach kosmetycznych. Nowoczesne zabiegi, bazujące na innowacyjnych formułach, już zyskują uznanie wśród profesjonalistów. Właścicielem większościowym Aurumaris Professional jest Besim Health&Wellness.

Kluczową rolę w rozwoju Aurumaris Professional odgrywa Sylwia Gołębiewska, która wnosi swoje doświadczenie i wizję strategiczną do nowego projektu. Gołębiewska jest znaną postacią na rynku kosmetycznym, współtworzyła markę Semilac oraz HiHybrid, które zyskały ogromną popularność. Teraz, jako współwłaścicielka Aurumaris Professional, odpowiada za profesjonalną edukację oraz rozwój sieci dystrybucji zarówno w Polsce, jak i za granicą. Założona przez Gołębiewską Akademia Semilac ustala wysokie standardy edukacji i profesjonalizmu w branży kosmetycznej. Gołębiewska jest również współgospodynią programu „Kosmetyczne rewolucje” oraz właścicielką Akademii Sylwii Gołębiewskiej w Krakowie.

Wsparcie w rozwoju marki Aurumaris Professional to dla mnie ekscytujące wyzwanie

– mówi Gołębiewska, podkreślając innowacyjność oferowanych produktów.

Gabinety kosmetyczne, które zdecydują się na współpracę z Aurumaris Professional, zyskają nie tylko dostęp do innowacyjnych produktów, ale również wsparcie marketingowe. Marka angażuje się w promocję swoich partnerów bez dodatkowych kosztów, co pomaga im skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów.

Jesteśmy przekonani, że dzięki zaangażowaniu Sylwii Gołębiewskiej oraz naszej innowacyjności, szybko zyskamy silną pozycję na rynku

– komentuje Kamil Komoński, prezes zarządu Aurumaris. Oprócz tego, Aurumaris Professional oferuje kompleksową obsługę reklamową w Internecie, co ma na celu zwiększenie widoczności i zysków współpracujących salonów kosmetycznych.

Czytaj także: 10 lat marki Semilac – od Zakładu Szkolenia Kadr do Akademii Semilac i pozycji lidera

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.07.2024 11:12
Grzegorz Inglot: Będziemy umacniać się w Europie i rozszerzać zasięg w USA i Azji
Milena Inglot, dyrektor marketingu, doradca zarządu i Grzegorz Inglot prezes zarządu - drugie pokolenie zarządzające firmą, którą stworzyli Wojciech, Elżbieta i Zbigniew Inglotmateriały prasowe
Priorytetem jest dla nas wzmocnienie naszej obecności na rynkach europejskich, ale także rozszerzenie obecności na największych rynkach kosmetycznych USA i Azji – powiedział Grzegorz Inglot, prezes polskiej firmy Inglot w wywiadzie dla Business of Fashion.

Grzegorz Inglot, prezes polskiej firmy kosmetycznej Inglot, w wywiadzie dla Business of Fashion mówił m.in. o międzynarodowej ekspansji firmy.

Podkreślił, że priorytetem dla niego jest wzmocnienie marki na rynkach europejskich, ponieważ modele sprzedaży są na nich bardzo dobrze ugruntowane. Za strategiczne uważa jednak także największe rynki USA i Azji  - tu firma chce rozszerzyć swoją obecność.

Natomiast rynki Bliskiego Wschodu stanowią według niego atrakcyjną szansę z największym potencjałem wzrostu w nadchodzących latach.  

– Mamy szczęście, że jesteśmy już obecni na wielu z tych rynków, dlatego wykorzystujemy naszą własną wiedzę na temat lokalnych operacji, trendów, potrzeb konsumentów, a także lokalnego handlu elektronicznego, a nawet kanałów wolnocłowych – powiedział Grzegorz Inglot dla BoF.

Czytaj także: Inglot otwiera trzeci sklep w Kuwejcie

Na zagranicznych rynkach Inglot współpracuje z partnerami, dystrybutorami, mającymi duże doświadczenie w lokalnym handlu detalicznym. Jako przykład podał Apparel Group z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

– Naprawdę doceniamy pracę, jaką z nami wykonują, ponieważ wnosi ona unikalne spostrzeżenia, które pomagają w kształtowaniu naszej strategii dystrybucyjnej w regionie – dodał Grzegorz Inglot.

Podkreślił, że produkcja 95 procent asortymentu firmy odbywa się w jej zakładach w Polsce, co gwarantuje kontrolę na każdym etapie rozwoju produktu.

Pytany o komunikację marketingową marki na rynkach zagranicznych odpowiedział:

– Komunikacja jest kluczowa, ale najważniejszy jest tutaj produkt, ponieważ asortyment, który mamy w ofercie, musi różnić się w zależności od rynku i regionu. Zawsze wychodzimy z założenia, że ​​80 procent naszego asortymentu będzie dostępne na całym świecie, a pozostałe 20 procent zostanie dostosowane do potrzeb konkretnego rynku. To samo dotyczy komunikacji oraz wszelkich działań marketingowych i promocyjnych materiałów – oczywiście zawsze chcemy, aby przekaz marki był jak najbardziej spójny, ale doceniamy, że musimy go nieco zróżnicować, aby odpowiadał potrzebom rynku. Co ciekawe, odkryliśmy, że w zależności od rynku możemy nawet zmienić nazwę niektórych produktów.

Polska firma kosmetyczna Inglot powstała w 1983 r. w Przemyślu, gdzie ma swoją siedzibę. Jest obecnie firmą o zasięgu globalnym. Pierwszy zagraniczny salon marki został otwarty w 2006 roku w Montrealu w Kanadzie. Już w 2013 r. było ich 400, w tym w tak prestiżowych lokalizacjach jak nowojorski Broadway, Mall of the Emirates w Dubaju czy Caesars Palace w Las Vegas.

Czytaj także: Milena Inglot: Wciąż jesteśmy wierni naszej strategii sprzedaży poprzez markowe sklepy stacjonarne. Jednak równocześnie mocno stawiamy na e-commerce

Po ataku Rosji na Ukrainę Inglot wycofał się ze współpracy z rosyjskim franczyzobiorcą, który prowadził ok. 50 salonów. Firma urosła za to na innych zagranicznych rynkach, jak np. w Irlandii. Produkty marki można kupić w 90 krajach. W Polsce firma ma około 120 salonów firmowych zlokalizowanych głownie w centrach handlowych. Szafy Inglot znajdziemy także w drogeriach sieci Hebe oraz w e-sklepach Douglas, E-zebra, Primavera i Baxtan, a także stacjonarnie na lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Świdnik).

Za granicą marka jest obecna w sklepach i na stoiskach franczyzowych oraz w gondolach w sklepach multibrandowych. W sumie takich punktów sprzedaży jest 479. Równocześnie rozwija swoją obecność na platformach online. Te ważniejsze to: Zalando, Douglas Rumunia, Douglas Germany, Douglas Bulgaria, Douglas Lotwa i Douglas Litwa (online + dodatkowo 8 lokacji offline) oraz Feelunique.

Od niedawna marka otwiera swoje salony w zmienionej aranżacji, odchodząc do charakterystycznej dla niej do niedawna czerni.

Czytaj także: Inglot otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie. Tym razem w Poznaniu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 12:20