StoryEditor
Producenci
21.09.2020 00:00

Julia Wieniawa wystartowała z Jusee Cosmetics

Kosmetyki do makijażu autorstwa Julii Wieniawy właśnie trafiły do sieci. Od dzisiaj można je kupić przez internet. Na razie w portfolio tusz do rzęs oraz sześć kolorów pomadek. Wszystkie mają wegańskie formuły. Można je zamawiać osobno lub w zestawach.

– Kosmetyki Jusee to coś więcej niż kolor, coś więcej niż wygoda w codziennym makijażu – czytamy na stronie marki.

Dalej dowiadujemy się, że autorskie formuły kosmetyków Jusee są bogate w naturalne olejki i woski, a do tego są multifunkcyjne. Łączą bowiem właściwości upiększające z odżywczymi, regenerującymi i pielęgnującymi.

Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo i jakość, dlatego nie znajdziesz u nas nieprzemyślanych składników. Nie twierdzimy jednak, że kosmetyki Jusee są całkowicie naturalne. Śledzimy trendy i wykorzystujemy nowinki technologiczne, by były one skuteczne i przyjemne w użyciu – przyznają twórczynie marki.

Za Jusee Cosmetics stoi nie tylko nazwisko Julii Wieniawy, która jest współwłaścicielką i dyrektorem kreatywnym. Drugą właścicielką jest Agnieszka Wesołowska, dziennikarka z 10-letnim doświadczeniem, która objęła stanowisko prezesa i dyrektora marki. W zespole jest także Olga Zajączkowska, międzynarodowy ekspert branży beauty z ponad 15-letnim doświadczeniem, która stworzyła tysiące produktów dla największych firm kosmetycznych i była wsparciem w pierwszych krokach dla marek startupowych. Objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu.

Z partnerstwa trzech urodowych pasjonatek, które – jak o sobie mówią mówią – „wierzą w wartość piękna bez okrucieństwa” powstały wegańskie kosmetyki makijażowe.

Tworząc produkty, świadomie dobieramy partnerów, którzy podzielają nasze wartości: nie krzywdź, szanuj i kochaj zwierzęta. Z wyjątkową skrupulatnością dobieramy dostawców, selekcjonujemy składy i poszczególne składniki – zapewniają zgodnie twórczynie Jusee.

Na razie w portfolio marki znalazł się tusz do rzęs oraz sześć kolorów pomadek.

Produkowane są w najlepszych polskich i europejskich fabrykach wąsko wyspecjalizowanych w produkcji kosmetyków kolorowych – czytamy na Instagramie marki.

Produkty oferowane są przez internetową stronę marki, która w dniu premiery została na klika godzin zablokowana z powodu ogromnego zainteresowania konsumetek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 17:00