
Nie oznacza to jednak, że produkty giganta znikną całkowicie z rosyjskiego rynku. Johnson & Johnson będzie nadal dostarczać szeroką gamę produktów farmaceutycznych oraz wyrobów i urządzeń medycznych. Jednocześnie firma zadeklarowała podwojenie swojej pomocy humanitarnej do 10 mln dolarów.
– Wciąż mamy nadzieję na szybkie rozwiązanie konfliktu i będziemy nadal monitorować potrzebę dodatkowej pomocy humanitarnej – tłumaczy firma Johnson and Johnson.
Johnson and Johnson to amerykański koncern farmaceutyczny i kosmetyczny. W segmencie higieny osobistej sprzedaje produkty m.in do pielęgnacji skóry, urody czy higieny jamy ustnej. Jest właścicielem takich marek, jak Neutrogena, Listerine czy Le Petit Marseillais. Po agresji Rosji na Ukrainę J&J podobnie jak wiele innych firm wstrzymał inwestycje i zapisy do badań klinicznych.
Przeczytaj również: Johnson & Johnson raportuje ponad 10 proc. wzrost sprzedaży