StoryEditor
Producenci
17.05.2023 00:00

Jean Paul Gaultier przedstawia zapach na Pride 2023

Nowa, limitowana edycja klasycznego zapachu Jean Paul Gaultier nawiązuje do streetowego stylu, który ceni tak duża część społeczności queerowej. / materiały marketingowe Jean Paul Gaultier
Dom mody i perfum Jean Paul Gaultier wprowadza limitowane edycje butelek kultowego zapachu z okazji tegorocznych celebracji Pride, aby wyrazić swoje zaangażowanie w wartości społeczności LGBTQIA+, przekazując przesłanie humanizmu i miłości do siebie samego lub siebie samej.

Limitowana edycja PRIDE 2023 to woda toaletowa dla każdego, której celem jest zjednoczenie i konsolidacja tożsamości queerowych; drzewno-kwiatowy zapach z nutą cytryny, rozjaśniony świeżymi cytrusami i yuzu oraz zabarwiony bukietem kwiatu pomarańczy i neroli.

[Pride] To święto. Pomysł polegał na podjęciu kultowych nut neroli Gaultiera i subtelnym wzmocnieniu ich trwałości, aby uwodzić z łatwością. Ta woda toaletowa unisex, barwiona świeżym i intensywnym yuzu, tak zmysłowa jak piżmowe jasne drewno, ma delikatność, by uwieść wszystkie płcie – powiedzieli Nathalie Cetto i Quentin Bisch, perfumiarze, którzy stworzyli limitowaną edycję Classique; Le Jean Paul Gaultier‘s Pride 2023 Le Male. Butelki mają kształt chromowanych korpusów i opatrzone są hasłem obecnym na koszulkach z kolekcji wiosna/lato 1994: „Get used to it (Przyzwyczaj się do tego)”, współczesną wariacją na temat zeszłorocznego przesłania „Liberté, égalité, sexualité”.
 

Do kampanii Jean Paul Gaultier wybrał Richiego Shazama, samozwańczą „NYC Bollywood Princess”. Dziesięć lat po swoim pierwszym debiucie na nowojorskiej scenie aktywizmu, Shazam nadal utrzymuje swoje wartości i przekonania w dzisiejszym świecie mody. Jestem urodzonym i wychowanym w duchu miasta nowojorczykiem, miasto jest wpisane w moje DNA. Chciałem wnieść do tej kampanii cząstkę jej odurzającej energii, tworząc barwną grupę różnych artystów i twórców, z których, jak sądzę, każdy przekracza granice. Każda z nich piękna na swój wyjątkowy sposób. Łącząc się i opowiadając nasze historie za pomocą mocnych efektów wizualnych, możemy wykorzystać moc otwierania ludzkich umysłów i dalszego tworzenia narracji o naszym pięknym mieście, powiedział Shazam.

Od lewej do prawej: Le Mâle Pride Collector (2020), Le Male Pride Edition (2022) i Le Male Pride 2023

Dostępny od 15 maja zapach Pride jest dostępny w kultowych butelkach Classique i Le Male przez ograniczony czas. Aby wesprzeć społeczność LGBTQIA+, część zysku z każdego sprzedanego Jean Paul Gaultier Pride Collector zostanie przekazane na rzecz różnych organizacji NGO, innych w zależności od regionu, aby wesprzeć wysiłki na rzecz wzmocnienia i wspierania zdrowia i dobrego samopoczucia społeczności LGBTQIA+.

Czytaj także: Konsumenci doceniają marki dostrzegające problem wykluczenia i różnorodności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.04.2025 11:42
Unilever Rus staje się Arnest UniRus

Jak donosi portal RBC, dawna rosyjska filia międzynarodowego koncernu Unilever przeszła istotne zmiany organizacyjne. Spółka „Unilever Rus”, która zajmowała się produkcją kosmetyków i chemii gospodarczej, zmieniła nazwę na „Arnest UniRus” oraz zaprezentowała nowe logo. Informację o rebrandingu przekazała oficjalnie służba prasowa firmy. Jak poinformowano, nowa nazwa odzwierciedla przemiany, które zaszły w 2024 roku.

W 2024 roku wszystkie aktywa Unilevera w Rosji i na Białorusi zostały sprzedane rosyjskiej spółce akcyjnej Arnest Group. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. W wyniku przejęcia firma przeszła pod pełną kontrolę rosyjskiego właściciela. „Stając się rosyjską firmą, otwieramy nowe możliwości współpracy z konsumentami i partnerami, nie rezygnując z naszych wartości” – powiedziała Elena Tyabutova, dyrektor generalna Arnest UniRus.

Arnest UniRus kontynuuje produkcję szerokiej gamy znanych kosmetyków. Wśród najpopularniejszych marek znajdują się „Czysta Linia”, „Aksamitne Rączki” i „Czarne Perły”. Firma deklaruje utrzymanie wysokiej jakości produktów oraz dalsze inwestycje w innowacje, podtrzymując standardy wypracowane przez lata działalności pod marką Unilever.

Zakłady produkcyjne Arnest UniRus zlokalizowane są w czterech rosyjskich miastach: Petersburgu, Tule, Jekaterynburgu oraz Omsku. Unilever rozpoczął działalność na rynku rosyjskim w 1991 roku, a jego obecność przez ponad trzy dekady miała istotny wpływ na rozwój branży kosmetycznej w regionie.

Warto pamiętać, że podane przez RBC dane bazują informacjach oficjalnych rządu rosyjskiego i nie są potwierdzane przez żadne niezależne instytucje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.04.2025 10:23
Grupowe zwolnienia w fabryce Avon w Garwolinie; ekspert wróży znaczny wzrost bezrobocia w powiecie
Avon

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie alarmuje: zwolnienia grupowe w Avon mogą pogorszyć znacznie statystyki bezrobocia w regionie. Choć spada ono w powiecie garwolińskim systematycznie, jego poziom wciąż znacząco przewyższa średnią krajową. Według danych Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie, na koniec ubiegłego roku liczba zarejestrowanych bezrobotnych wyniosła 3206 osób, co oznacza spadek o około 5 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego. Kobiety stanowiły w tej grupie 1414 osób, czyli poniżej 50 proc.

Jak donosi portal Podlasie24, w pierwszym kwartale roku PUP otrzymał informacje o planowanych zwolnieniach grupowych w dwóch dużych firmach: Poczcie Polskiej S.A. oraz kosmetycznym gigancie Avon. W przypadku Poczty Polskiej liczba zwolnień w regionie ma być stosunkowo niewielka i obejmować głównie dobrowolne odejścia. Większe obawy budzi sytuacja w firmie Avon, największym pracodawcy w powiecie, gdzie pracę może stracić 170 z 905 zatrudnionych osób – czyli ponad 20 proc. załogi. Zwolnienia obejmą zarówno pracowników produkcyjnych, jak i biurowych oraz kadrę kierowniczą.

Według zapowiedzi, zwolnienia mają rozpocząć się w okresie kwiecień–maj. Jak podkreśla dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie, Marcin Zboina, na razie nie odnotowano znacznego wzrostu liczby rejestrujących się bezrobotnych, ale sytuacja może się wkrótce zmienić na istotnie gorszą. Szczególną uwagę zwraca na fakt, że w firmie Avon zatrudnieni byli również pracownicy tymczasowi, pozyskiwani przez agencje pracy. Ich liczba nie jest dokładnie znana, ale może znacząco wpłynąć na wzrost bezrobocia w regionie.

Na koniec ubiegłego roku stopa bezrobocia w powiecie garwolińskim wynosiła 8,6 proc., przy średniej krajowej na poziomie 5,1 proc. Jednym z powodów tej różnicy jest niski współczynnik aktywności zawodowej mieszkańców powiatu. Według PUP część zarejestrowanych bezrobotnych poszukuje głównie dostępu do bezpłatnego ubezpieczenia zdrowotnego, a ich faktyczne źródła utrzymania mogą pochodzić z pracy nierejestrowanej. Nadchodzące miesiące pokażą, czy rynek pracy w regionie poradzi sobie z wyzwaniami wynikającymi ze zwolnień grupowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. kwiecień 2025 19:32