Prezentacja kolekcji enjoy little things odbyła się podczas spotkania, którą Inglot zorganizował w formie świątecznego kiermaszu. Były więc stoiska z pierogami i grzańcem, słodki poczęstunek i świąteczna muzyka.
Makijażyści marki wykonywali na życzenie makijaże idealne na świąteczne spotkania. Natomiast na specjalnym stanowisku, które w salonie Inglota pozostaje aż do świąt, można było personalizować pomadki z najnowszej świątecznej kolekcji. Dowolny napis, którym może być imię osoby obdarowywanej, wraz z wybranym świątecznym symbolem powstaje dosłownie w kilka sekund.
– Czasy mamy takie, że wiele osób jest przytłoczonych problemami świata i środowiska, a także tymi bardziej osobistymi związanymi z obawami o zdrowie czy finanse. Jednak święta powinny być czasem radości. Warto jej poszukiwać choćby w najdrobniejszych rzeczach, stąd hasło naszej świątecznej kolekcji – enjoy little things – wyjaśniła Paula Kijak, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Inglot w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl.
Przy okazji zdradziła, że sprzedaż Inglota wróciła do stanu sprzed pandemii. Choć firma wycofała się z rynku rosyjskiego, gdzie jej produkty było oferowane w 50 salonach franczyzowych, to mocno urosła na innych zagranicznych rynkach, jak np. w Irlandii. W sumie produkty marki są obecne w tej chwili w 90 krajach. W Polce firma ma około 118 salonów zlokalizowanych głownie w centrach handlowych. Swoje kosmetyki oferuje też w 170 drogeriach sieci Hebe.