Dzięki współpracy z Wolt zamówienia Inglot dotrą do klientów, w krótkim czasie. Dodatkową formą usługi jest odbiór osobisty bądź ustalenie wybranego dnia i czasu dostawy zakupów. Aby dokonać zamówienia, klienci muszą zalogować się do aplikacji Wolt.
– Współpraca doskonale wpisuje się w trend q-commerce, który dynamicznie rozwija się globalnie i zaznacza już swoją obecność w Polsce. Do tej pory mogliśmy korzystać z usług oferujących ultra szybką dostawę głównie w branży gastronomicznej czy FMCG, teraz nadszedł czas na sektor kosmetyczny, który jako jedni z pierwszych marek reprezentujemy – czytamy w komunikacie firmy Inglot.
Inglot jest jedną z najcenniejszych polskich marek i jedną z nielicznych, którym udało się zbudować tak dużą sieć własnych salonów sprzedaży nie tylko w Polsce, ale i na świecie – w tym w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w Nowym Jorku, Sydney, Rzymie czy w Londynie.
Firma założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota jest dziś obecna na 80 rynkach, w ponad 800 lokalizacjach, w tym m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Chinach, Brazylii czy Australii. W portfolio Grupy Inglot znajdują się m.in. kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji ciała, oczu, ust czy paznokci. w ramach programu zrównoważonego rozwoju.
Przeczytaj również: Inglot w nowym roku stawia na naukę i nowe technologie